Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Bang voor mijn ex

Halverwege 2020 kreeg ik een relatie met wat ik dacht een hele lieve jongen. Op het moment dat ik heb leerde kennen was ik minderjarig en hij was meerderjarig, we scheelden 3 jaar in leeftijd. De eerste keer dat we afspraken heeft hij me aangerand en mij overgehaald seks met hem te hebben. Op dat moment dacht ik dat hij gewoon heel veel van me hield en dat wilde laten merken. Ik heb uiteindelijk 10 maanden een relatie met hem gehad. In deze 10 maanden heeft hij me heel vaak verkracht. Onder andere tijdens mijn slaap. Ik heb hier een behoorlijk trauma aan overgehouden en ben er mee bezig om het te verwerken en achter me te laten. Ik heb een melding gemaakt bij de politie en zijn naam een adres in het systeem laten zetten. Aangifte kan ik niet doen omdat ik nergens bewijs van heb. Sinds ik de melding heb gemaakt ben ik heel bang dat hij er achter komt en me wat aan gaat doen. Ik heb steeds vaker het idee dat hij me nog steeds in de gaten probeert te houden of me in de gaten houdt. Zo ben ik een paar dagen geleden midden in de nacht gebeld door een nummer wat ik niet ken. Toen is zijn naam een paar keer genoemd en is er daarna meteen opgehangen. Ook stond een familie lid van hem in mijn straat terwijl die persoon niks te maken heeft met mijn woonplaats. En ik wordt steeds vaker op instagram gevolgd door accounts die van hem kunnen zijn. Om het kort te houden, ik ben als de dood dat hij me in de gaten houdt.

Bezig met laden...