Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Incest aanranding verkrachting

Hoi... 

Ik sta in de wacht voor psychische hulp bij een of andere instantie die verschillende behandelingen combineert. De dokter vermoed dat ik ptss heb...ik denk dat t gecompliceerder zit.

Als tiener ben ik sex.misbruikt door mijn stiefvader. Incl. Onder invloed gebracht dmv Drugs (coke/hasj e.d ) en drank moeten gebruiken. Hij meldde mij ziek v school en dan moest ik maar met hem oefenen want dat was heel belangrijk voor mij en dat leren ze je niet op school. 

In m'n latere leven met miijn toenmalige man, vond zijn broer mij wel leuk... Van slaan tot zogeheten onverwachte onbedoelde handtastelijkheden... Ik heb er tot op heden nooit iets over durven zeggen tegen hun /m'n exfam. Mijn ex bleek trouwens een narcist in de dop. Deze heeft zo'n 19 jaar mij niet geholpen op z'n zachtst uitgedrukt.

In t jaar dat ik net van mijn ex dus af was sloeg ik gigantisch aan t daten via de bekende apps. Daar trof ik helaas de verkeerde. Na 3 dates dacht ik t zit wel goed, ik kan hem nu wel thuis uitnodigingen... zogezegd zo gedaan. Heeft hij mij gedrogeerd met GHB en heeft hij mij volgens mij gefilmd en heeft mij van achter verkracht.

Dit laatste nare foute date "afspraakje "weten alleen twee fwb's vanaf .. welke ik nu ook pasgeleden dag heb gezegd. 

1 van hun wilde ik vrienden mee hij wou meer toen hij me een keer redde van teveel alcohol ... Sliepen we met elkaar dit wou ik ook. Maar dacht er zit wel meer dan toch. Nu bijna een jaar geprobeerd met hem... Hij is zo perfect... Maar ik kan gewoon niet met hem zijn. Soms flashbacks naar al voorgaande en walging richting hem tijdens sex. Ik heb t voor de zesde x uitgemaakt. Zo zielig voor hem maar hij blijft maar begripvol, me willen steunen en hij weet echt alles! Pff.. dit laatste vind ik nog t moeilijkst geloof ik momenteel... Ik wil hem Ad ene kant niet kwijt maar andere kant is t fijn zo rust en geen triggers... Ik voel gewoon geen vonk bij hem. Hij is verliefd ik niet!? Ik heb niet liefs van ik wil t liefst hem iedere dag zien en of sexy voor hem zijn etc. Terwijl ik dat met andere wel had die passionele vonken. Dus ik snap mezelf niet. Is t om m'n verleden? Ben ik stuk? Omdat t met hem serieus kan zijn en voelt? Dat ik blok?? Ik wordt er gek van.

Buiten dat zeg ik afspraken op t laatste moment af. Kon ik m'n baan in zorg niet houden omdat de mensen hun persoonlijke verhalen me teveel deden en ik dat niet los kon laten. In n rij bij de kassa breekt t zweet me maar al te vaak uit. Heb ik n laag zelfbeeld en probeer ik vd alc. Niet teveel te nemen en niet te vaak.

Dus dat geloof ik in n notendop en dan ben ik nog dingen vergeten en heb ik niet verteld. Maar dit is al behoorlijk wat .. iig het gerelateerde op t onderwerp .... 

Ik hoop dat iemand misschien verhelderende inzichtingen heeft of tips. Bij voorbaat dank voor je geduld tot t lezen van t einde van m'n verhaal. Fijne dag en sterkte voor jou ook waar nodig. Liefs.... 

Bezig met laden...

2 Reacties *

15 december 2021
Lieve minie.wat knap dat je hulp gezocht hebt.zelf ben ik slachtoffer en mijn verhaal komt ook hier te staan.ik vind het al knap dat je zelf je verhaal hier durft te doen,dat zegt mij dat je sterker bent dan je zelf denkt.met therapie enzo kan ik je geen raad geven ik zelf loop daar al jaren op stuk.wel wil ik je zeggen dat je eerlijk moet zijn naar jezelf over je huidige relatie.heb je gevoel voor hem en dan bedoel ik niet qua sex.voel je je veilig.zou je een toekomst willen met hem.dit zijn dingen die je niet 1 2 3 kan beandwoorden vooral niet omdat je nog zo met jezelf in de knoop zit.mischien iets voor met je arts te bespreken.ik kan wel aanraden gooi niks zomaar weg waar je spijt van krijgt.en ff afstand kan goed zijn.er zijn niet veel mannen/vrouwen die begrip en geduld hebben dus mocht hij dat zijn denk dan na en praat.ja dat is heel moeilijk en makkenlijk voor een ander om te zeggen hoor ik je denken.maar zie alles als een olifant die je gaat opeten.dat lukt je niet in 1 keer dat zal je hap voor hap moeten doen.en je eerste hapjes heb je al genomen door hulp te zoeken en door je verhaal hier te vertellen.ik wens je alle kracht en liefde toe voor je weg die je gaat bewandelen.en ik ken je niet maar ben trots op je.xxx natasja
15 december 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi Natasja, wat lief van je dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ja ik twijfelde nog wel omdat dit semi openbaar is. Jij ook dapper en sterk van je dat je je verhaal gaat doen hier. Ik kom bij je lezen. Ik zie mezelf oud worden qua gevoel met hem, dat is t hem juist! ??? Maar dan denk ik dan zou ik toch juist hem moeten willen "aanvallen" qua hem willen en willen zien etc. Nahja goed blij met jou reactie... Dat zet me weer verder aan t denken thanx. Die lieverd zei in feb/maart weer even contact met me te zoeken om te checken hoe t dan met me gaat iig. Dat olifanten voorbeeld vind ik een mooie.. babysteps inderdaad. Ik ben denk ik ook wel echt sterk maar tussen denken en voelen... Ik doe t maar gewoon .. ik heb twee kids ook nog in de tienerjaren dus ik moet vind ik. Lieverd je woorden doen me veel. Dikke dankjewel ? en voor jou ook heel veel kracht en sterkte zeker omdat jij al even bezig bent en stuklooptnu met de psychische molen... :( Niet fijn (vast veel te zacht uitgedrukt). Groetjes en liefs,