Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Instagram

Hoi allemaal

 

19 nov jl. ben ik weer benaderd door iemand op Instagram.

Ik kreeg weer zo'n naar gevoel over me heen van nee hé daar begint 

het weer. Ik kreeg een bericht dat deze persoon later bij me terug zou 

komen( alles in het engels. )

Ik heb daar niet op gereageerd wel gelezen.

Later op de dag schreef deze persoon: Nice to meet you , how are you doing.

Heel onschuldig allemaal, maar mijn vorige misstap begon ook zo. 

Dus niet op gereageerd wel gelezen. 

21 nov jl ging het over op Duits: Guten Morgen Sonnenschein, 

Wie war letzte Nacht weer niet gereageerd en wel gelezen. Ik ken ook geen duits

dus wel even gegoogled op translated wat er stond.

22 nov jl schreef deze persoon: i need you hun, nou toen kreeg ik het toch even 

moeilijk. Hun was een persoonlijk naampje van mij naar die oplichter toe. Alsof deze 

persoon dat weet. Ik heb nog steeds niet gereageerd en ik heb wel deze persoon geblokt

op Instagram. Ik wil niet weer zoiets mee maken. NU heb IK WEL naar mijn eigen gevoel

geluisterd en ik mag zeggen dat ik best trots ben op mezelf. 

 

groetjes stier1973

 

Bezig met laden...

7 Reacties *

Profielafbeelding voor CAS
CAS
08 januari 2022
Je mag zeker trots zijn dat je niet gereageerd hebt. Het is zo verleidelijk om het wel te doen.
02 december 2021
Fijn dat je luistert naar je onderbuikgevoel........niet reageren! En "Hun" wordt door heel veel mannen gebruikt, vooral diegenen uit het buitenland.
02 december 2021
Hi Stier1973, goed gereageerd. Scammers zitten overal. Wat helpt is je accounts wat meer afsluiten. Op deze manier vinden ze je gemakkelijker. Hun is een veel gebruikte naampje. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat dit toeval is. Blijf je onderbuik gevoel volgen in dit soort dingen. Groeten, Sylvia Slachtoffer I ambassadeur
02 december 2021
Ha Stier, Je mag zeker trots zijn op jezelf! Echt erg, dat hij jullie koosnaampje gebruikt en zo via je gevoel weer tracht je te misleiden. Auauauauau. Je ziet nu wel dat het hier om bendes gaat en niet om één persoon. Wat zijn het toch een harteloze types, die psychopaten. Trakteer je zelf maar op iets, want je hebt het verdiend. Groetjes he?! Rileen
Standaard profielafbeelding
Nar
02 december 2021
Goed gedaan!! Luisteren naar je alarmbellen. Er zit ergens een heel bedrijf met dossiers over iedereen die er (bijna) ingetrapt is en ze blijven het proberen totdat echt duidelijk is dat je niet meer reageert. Maar ik snap dat het pijn doet en dat vind ik het ergste. Sterkte
02 december 2021
Ja het spreekwoord of gezegde zegt t al, een gewaarschuwd mens ...heel goed, dat je onderbuik gevoel direct alarm sloeg.
02 december 2021
Goed gedaan! Het is zo rot en je wilt niet nog eens belazerd worden. En hetzelfde koosnaampje ... hij probeert het gewoon weer. En je wordt er weer aan herinnerd.