Amerikaanse acteur
Via messenger gaf ik complimenten aan een Amerikasnse acteur, hij vroeg wat mensen van hem vonden via een bloq op facebook. Ik kreeg een reactie van hem en hij vroeg over te gaan naar de app Hangouts. We hadden hele leuke gesprekken. Toen ik vroeg of hij een selfie kon sturen of een bericht via instagram zei hjj dat dat niet kon omdat hij was gescheiden en de overheid zijn mobiel en laptop had encrypted om te voorkomen dat hij vreemde affaires zou hebben. We hebben hele leuke gesprekken gehad, mijn leven was een stuk zonniger, ik liep de hele dag met een glimlach op mijn gezicht. Hij zegt de laatste weken dat hij naar NL wil komen maar dan moet ik 2000 EUR aan zijn manager betalen. Ik vroeg om een invoice en/of de gegevens van zijn manager maar ik deed te moeilijk zei hij ik moest hem en zijn nanager vertrouwen. Ik heb de boeking gemaakt, maar laten annuleren door de bank omdat ik het niet vertrouw. Ik vind dit allemaal lastig, zal de leuke gesprekken missen als ik niet betaal en heb toch stiekem de hoop dat hij is wie hij zegt dat hij is.
30 Reacties
en in mei zei hij dat hij naar nederland wou ook wel te wonen samen met mij en dat vind ik leuk want ik ben meer dan 25 alleen maar om mijn verhaal wat in te korten ik heb hem geholpen om hier te komen dus ik ging Apple kaarten kopen en die code naar hem sturen en ik heb meer dan 20.000 kwijt dat was mijn erf geld van mijn beide ouders.
hij zou eerst 12 juli komen de dag tevoren zei hij dat hij weer een rol kreeg in een film, ja dat kan gebeuren. toen zou hij in mijn vakantie komen begin september ging hij weer een smoesje verzinnen en toen zei hij ik wil regelen dat ik in nederland kan blijven en hij vroeg meer en meer van Apple kaarten. hij zou tweede kerstdag komen en tussen tijds moest ik apple kaarten kopen voor zijn vliegticket. maar een foto van hem kreeg je niet te zien, ja 1 die ook op internet staat. tweede kerst dag kwam hij weer niet toen kreeg ik berichtje van hij was verongelukt met vliegtuig en dat hij ongedeerd is. hij zat in kazachstan en dat hij geld had om daar weg te kunnen. maar in middels had ik bijna niks meer op de bank te staan en toch zeurde hij om geld. gisteravond zei hij dat hij weer naar de staat gaat en dat hij asiel aan vraagt en hij zal voor zorgen dat ik mijn geld weer terug krijg. nou eerst zien en dan geloven niet waar. maar inderdaad ik zal zijn leuke gesprekken missen.
ik vind het zo erg, als dat geen acteur is om zo een acteur zijn naam te misbruiken dat doe je toch niet waar zit je het verstand.
Tuurlijk is het moeilijk, zeker omdat ze zulke leuke gesprekken met je hebben. Dit vooral om je zover te krijgen dat je geld overmaakt. Gewoon niet doen, een bekende acteur zal hier nooit om vragen, die heeft geld zat om een eventuele trip naar Nederland te betalen. En ga er ook maar vanuit dat een bekende acteur niet zal reageren op allerlei berichten van fans. Een duidelijke scam, in dit geval datingscam!
Sterkte en kracht en volg je intuitie,
groetjes Besos
Betaal alsjeblieft niet. Ik heb ook een ervaring gehad met iemand die zei dat hij een bandlid is van een band waar ik gek van ben. Maar ik heb wel geld overgemaakt. Als je geen geld meer overmaakt ben je niks meer voor hem. Ik dacht ook dat hij degene was wat hij zei. Maar ik ben bedonderd. Probeer hem te vergeten, dat is gewoon het beste. En ik weet dat het moeilijk is, ik mis het ook nog steeds die gesprekken, maar ik weet nu ook dat dat niet echt was. Ze zoeken alles uit en praten met je mee zodat je raakvlakken krijg en dat je ze gaat geloven ook. Kijk alsjeblieft uit, dat wil ik je even mee geven.
groetjes stier1973
Mooi dat je wat aan scamhatersunited hebt gehad. Ik heb hen ook wat gegevens gemaild destijds. En ook naar de bank, maar daar hoorde ik niets meer van. Dat gaven ze van te voren ook al aan. Er komen daar zoveel van dit soort meldingen binnen.
De beroemdheden van wie foto's worden gebruikt, zijn zelf ook slachtoffer. Hen met rust laten is het beste. Zij weten al jaren van het misbruik/gebruik van hun foto's etc.
Goed dat je ermee gestopt bent. Het zit heel geraffineerd in elkaar. Emotionele binding, geestelijke manipulatie en dan in jouw zwakte misbruik maken de situatie.
Kijk maar eens op ww.scamhatersunited.com en hun facebook en instagram. Daar staan veel 'slachtoffers' van wie foto's al jaren worden gebruikt om mensen op te lichten.
Ik ben mijn scammer geblokkeerd op hangouts en heb overal de app verwijderd en niet meer geopend. Het mailadres waar ik toen mee chatte bestaat nog steeds.
Zelf ben ik nog wel een tijdje lastig gevallen via FB/IG maar dat stopte later gelukkig.
Ik was als klant (het is hun werk en ze zien je als 'client) niet meer interessant want er viel niks meer te halen.
Je weet qua gevoel wel wat je mist in je eigen relatie. Ga daar iets mee doen als je kunt. In gesprek samen of met hulp van buiten. Zoveel waard om te investeren in je huwelijk, relatie, gezin, liefde en stabiliteit voor je kinderen.
Wie ben jij en wat heb je nodig om gelukkig te zijn? Sterkte, zegen.
Ik heb makkelijk praten, dat weet ik. Maar hierbij steek ik je een hart onder de riem. Je komt er sterker uit dan je denkt.
En als je als voorbeeld Keanu Reeves neemt. Die wordt het meest gebruikt door lovescammers terwijl hij helemaal niet op social media zit. En toch zijn er vrouwen ingetrapt en voor veel geld opgelicht. Tot zelfmoord aan toe?
Zoals ik eerder al aangaf: Hier is t ze precies om te doen...
Ze weten dat men sneller hapt, als hun verhaal geloofwaardig overkomt, dus ze meten t zo breed mogelijk uit...