Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Journalist zoekt iemand met ervaring

Hallo lezer/lezeres,

Ik ben June en ik ben een student Journalistiek, op dit moment ben ik onderzoek aan het doen naar dating fraude. Het is in deze alleen best lastig om mensen te vinden die hier last van hebben gehad, en die hier graag over zouden willen praten. 

 

Ik zelf ben daarom ook geen lotgenoot van jullie, maar leef wel erg mee met de gebeurtenis die jullie is overkomen. Ik ben op zoek naar iemand die (anoniem) zijn verhaal zou willen doen bij mij, dit wordt niet geproduceerd maar is enkel en alleen voor mijn eigen portfolio.

Je naam/geslacht/alles wat jou herkenbaar maakt mag anoniem blijven. Ik ben vooral geïnteresseerd wat jullie ervaringen zijn.

Mocht je interesse hebben, denk er dan even over na en mail me op junelreijinga@gmail.com.  Dan zoeken we samen naar een oplossing die fijn voor jou voelt en zodat jij je verhaal kan doen.

 

Groetjes June, FHJ Tilburg

Bezig met laden...

13 Reacties *

02 december 2021
Hoi june ik heb je een mailtje gestuurd en zou ook graag mijn verhaal willen delen. Mijn verhaal is nog recent van 3 oktober dit jaar. Ik heb wel geld uitgegeven . Ik hoor het wel van je. groetjes Stier1973
22 november 2021