Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van whatsapp-fraude

mijn zoon

Ik ben ook zo gek geweest om 2x geld over te maken naar mijn zoon, die in nood zat (nieuwe telefoon, bekende verhaal) Ik heb 2800 overgemaakt. Laatst kreeg ik van de ING 520 terug, van de achterhaalde fraudeeur cq geldezel.

Ik heb politie/ bank/ fraudesite op de hoogte gebracht. Er werd mij gezegd een civiele procedure te beginnen. Wie van jullie heeft dat gedaan? Ik ben bang dat mij dat nog meer geld kan kosten,. maar eigenlijk kan ik het niet zetten dat iemand met mijn geld mooi weer speelt. Hebben jullie ervaring? Dan hoor ik graag wat je naast aangifte en melding nog meer kunt doen.
 

Bezig met laden...

5 Reacties *

24 november 2021
Ik heb het geprobeerd bij mijn verzekeraar met een claim via de woon- of aansprakelijkheidsverzekering. Helaas is de claim afgewezen, omdat het een financiele schade betreft. Nu wil ik graag weten hoe ik zonder rechtsbijstandverz toch een civiele procedure kan gaan beginnen. Weet iemand dat? Deurwaarderskantoor vragen?
17 november 2021
Kontakt opnemen met de rechtsbijstand verzekering. Je verhaal vertellen. Zij regelen verder alles.
18 november 2021

Als antwoord op door 2fd70bc59fda48…

En zonder rechtsbverz? Het schijnt ook te kunnen op je aansprakelijkheidsverzekering. Weet iemand daar iets van?
17 november 2021
Goedenavond. Bij mij is hetzelfde gebeurd. Ik ben € 4700,00 kwijt. 4 mei 2020. Politie heeft niets gedaan. Ben nu een civiele rechtzaak begonnen tegen de geldezel. Ik heb een rechtsbijstandverzekering, dus het kost mij niets. Wordt vervolgd
17 november 2021

Als antwoord op door 2fd70bc59fda48…

Wat moet je precies doen om zo'n rechtzaak te beginnen?