Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Oproep voor lotgenoten

Oproep voor Lotgenoten

Ben jij ook slachtoffer geweest van seksueel geweld en wil je een bijdrage leveren aan betere hulp aan lotgenoten in de toekomst? Dan zoek ik contact met jou!

Ik ben Sonja Graansma en ik wil heel graag je hulp vragen voor een project waar ik mee bezig ben. Ik ben één van jullie, want ik ben zelf slachtoffer geweest van seksueel geweld op m’n 20e.

Om het herstel na seksueel geweld te bevorderen ben ik een project gestart waarbij een supportgroep van personen om een slachtoffer heen wordt georganiseerd: een herstelcirkel.

In de bijlage lees je mijn hele oproep.

Jouw bijdrage is van onschatbare waarde voor het project.  

Je kan contact met mij opnemen door een privébericht te sturen, telefonisch of via whatsapp via telefoonnummer 06-53959983 of per e-mail via sonjagraansma@live.nl.

Dankjewel alvast.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Het project is een samenwerking tussen ervaringsdeskundigen, Stichting Restorative Justice Nederland, Slachtofferhulp Nederland, Perspectief Herstelbemiddeling, Centrum Seksueel Geweld, Politie en Openbaar Ministerie. Bij contact en bijdrage blijft jouw privacy gewaarborgd. 

Bijlagen

Bezig met laden...