Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Screenshots van datingfraude

Hebben jullie dat nu ook dat als je net ontdekt dat je opgelicht ben, dat als je je chat nakijkt dat er zoveel aanwijzingen zijn dat het gewoon niet klopt. EN JE ER TOCH INGESTONKEN BENT. Ik moet van mijn advocaat screenshots maken en op een sticky zetten. Ik heb dat dan ook gedaan en alles nog een keer bekeken en sommige stukjes gelezen. Ben het hele weekend er mee bezig geweest. Gelukkig alles nu op een sticky. Ik snap nog steeds niet dat ik er zo ingestonken ben. Het is nu een week geleden dat ik er achter ben gekomen. Het is nu een rollercoast voor me. Begint nu een beetje te landen. Puzzelstukjes komen op de plaats . Ben ook blij dat ik het hier van me af kan schrijven. En dat er hier ook mensen Ijn die mij steunen.  Dus hierbij....... bedankt allemaal dat jullie mij steunen. 

Bezig met laden...

12 Reacties *

21 oktober 2021
Heel goed. Van je afschrijven en erover praten. Het is erg maar niet het einde van de wereld. Na verloop van tijd ga je je steeds sterker voelen. Succes.
12 oktober 2021
Inderdaad. Ik heb ook alle chats terug gelezen om er een samenvatting van te maken voor bij mijn aangifte. Hierbij heb ik de belangrijkste stukjes er uit gehaald en in een word document gezet met begeleidende tekst. Ik ben er een paar dagen mee bezig geweest. Ik had er slapeloze nachten van.
12 oktober 2021

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Hoi asmo Ik wil er idd ook een soort boek van maken om me uit te spreken en misschien ook andere te helpen om dit te voorkomen. Ook de punten waar je tegenaan loopt wat signalen zijn. Ook om mijn familie en vrienden te laten zien wat ik mee gemaakt heb. Zodat ze me misschien ook gaan begrijpen hoe je zo mee gesleurd kan worden met zo'n dating fraude.
22 oktober 2021

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Heel goed Stier als je dit durft. Ik zie wel een kans hier om verhalen te bundelen tot een mooi boekje als mensen er open voor staan? De opbrengst zou dan naar slachtofferhulp kunnen. Een win-win want hiermee kunnen we ook anderen laten zien wat voor inpact het heeft op ons.
11 oktober 2021
Hi Stier1973, Achteraf zie je altijd dingen die je op het moment 'van' niet ziet. Ze spelen enorm in op je gevoel, ze maken je verliefd waardoor je niet meer helder denkt. De zogenaamde roze bril. De rollercoaster duurt mogelijk nog even tot je een en ander een plek hebt gegeven en bij jou ook de druk van de buitenwereld afneemt. Neem hier echt je tijd voor en vergeet niet dat het voor jou iets echts was. Zoals al eerder gezegd: deel wat jij wilt delen en niet wat de buitenwereld jou verplicht. En mocht je iets kwijt willen weet dat hier áltijd een luisterend oor kan vinden. Groetjes Sylvia Slachtoffer I Ambassadeurs
11 oktober 2021
Helaas mij ook overkomen, zulke mooie praatjes, je haalt iemand in huis en als ik aan het werk was haalde hij kleine dingen uit mn huis die steeds groter werden. Uiteindelijk ben ik aan goederen, geld en nog openstaande boetes die hij met mijn auto, die hij ook gestolen heeft, €15.000,00 euro kwijt. Geld vind ik niet een probleem maar al mijn spullen zijn ook nog van emotionele waarde, uit erfenis verkregen nl. Het is vorig jaar gebeurd, maar zit nog steeds met die boetes. Loopt nu bij hoger beroep. Politie weet nu eindelijk wie het is, ben niet z'n 1e maar ook niet z'n laatste slachtoffer. Dus ik begrijp je heeeellleeemmaaaaal. Gr miss marple
11 oktober 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Jeetje miss marple Dat is een verhaal. Ik hoop voor jou dat je nog wat geld terug kan krijgen. Denk niet alles, maar hoop het wel voor je. Ik weet niet wie het is. Misschien kan ik er nog achterkomen. Maar ik ben opgelicht via het buitenland. Ik denk niet dat ik erachter kom. Ik heb moeten liegen naar familie en vrienden om aan geld te komen. Dus...... erg geloofwaardig kom ik niet meer over bij ze. Dat doet me veel verdriet.
11 oktober 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Hi Miss Marple, Wat een naar verhaal. Ik hoop dat je nog iets terug krijgt/kan vorderen. Zoals al gezegd is, wordt het een stuk lastiger als je geld hebt overgemaakt naar het buitenland. Dit is helaas een geval van weg is weg. Maakt jouw verhaal niet minder triest. Ik wens je veel sterkte. Groetjes Sylvia Slachtoffer I Ambassadeurs
12 oktober 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Jeetje, wat een verhaal Miss Marple. Ja, ik kan het begrijpen dat sommige spullen verliezen erger is dan geld, vooral als er een emotionele waarde achter zit. Hopelijk krijg je je spullen en/of geld terug. Sterkte!
13 oktober 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Wat een verhaal zeg. Gelukkig vind je heel veel steun in deze groep. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
13 oktober 2021

Als antwoord op door 49de1be5b87945…

Helaas, krijg je van de verzekering niets terug. Heb hem sleutel van huis gegeven dus daar ben je niet voor verzekerd. Krijg geen rooie cent terug. Maar goed, ik laat geen traan meer om die rotzak, hoop hem ooit nog een keer voor mn auto te krijgen, geef dan ff meer gas bij?.
11 oktober 2021
Je bent verliefd .. en dan doe je dingen die je normaal nooit zou doen. I know.