Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Verhaal

Hi iedereen,

Het is inmiddels langer dan een halfjaar geleden dat ik werd verkracht door mijn ex.                                                                                       Ik heb direct erna steun gezocht bij familie & vrienden. Sindsdien voel ik mij snel onveillig.                                                                             Ik heb vaak de angst dat de situatie zich opnieuw herhaald, ook al is mijn ex nu uit beeld.                                                                              Het vertellen aan mijn pyscholoog vind ik nog altijd heel eng. Ik durf niet goed de confrontatie                                                                      met mijn herinnering aan te gaan. Ik heb deze dan ook nooit specifiek gedeeld met iemand.                                                                        Ik vermoed omdat het te heftig zou zijn. Hebben jullie tips hoe je minder angstig kan raken & hoe je dit verhaal kan delen bij een hulpverlener?

Veel liefs & sterkte!

 

 

 

 

Bezig met laden...

1 Reactie *

04 oktober 2021
Hé , dit is echt super vervelend jeetje.. heb soort gelijk iets meegemaakt en ik heb er ook moeite mee gehad, ik heb dit opgeschreven op papier gegeven aan me psycholoog en die las het waar ik niet bij zat, heeft geholpen