Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van whatsapp-fraude

1 jaar na dato

Gisteren was het precies 1 jaar geleden dat ik slachtoffer werd van WhatsApp fraude. Nog steeds gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Niet te geloven wat een vreselijke impact zo'n gebeurtenis op je leven heeft. Een paar weken geleden kreeg ik nog een mail van een politie rechercheur die onderzoek doet naar dit soort fraude. Ik sloeg weer helemaal op tilt, want ik bent zo achterdochtig geworden! Facebook en Insta accounts verwijderd, geen telefoonnummer meer op mijn website vermeld, telefoontjes vanaf een onbekend nummer neem ik niet op, alle mail check en dubbelcheck ik. Te gek voor woorden toch, dat je zo bang bent geworden? En nog steeds word ik zo verdrietig als ik weer nieuwe meldingen lees op deze site. Wat ik je wil aanraden: deel je verhaal met zoveel mogelijk mensen. Stap over je schaamte heen. Doordat ik mijn verhaal heel veel heb gedeeld, hoorde ik al van 2 personen die er niet zijn ingetuind omdat ze gewaarschuwd waren. Dat is dan weer een kleine opsteker.

Bezig met laden...

1 Reactie *

03 september 2021
Hallo Mimie, ik ben helaas niet gewaarschuwd, maar stom dat ik er wel ingetuind ben, ook vorig jaar, geld helaas kwijt en ik krijg ook niets van ING terug, jammer maar helaas, pas nu beter op, jij ook sterkte, groetjes