Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Uit de trein geduwd

Afgelopen zaterdag ben ik door een passagier uit de trein geduwd en op mijn achterhoofd gevallen. Ik heb licht traumatisch hersenletsel en geen geur en smaak meer. De neuroloog vertelde me dat dit waarschijnlijk niet meer terugkomt. De persoon die me heeft geduwd is weggelopen. Ik ben hier heel verdrietig om, ik deed niks fout. Nu moet ik voor de rest van mijn leven leren leven met een situatie die hij heeft gecreëerd. Hij loopt ergens lachend rond terwijl ik leef achter glas gevoelsmatig. Ik zal nooit meer nieuwe gerechten kunnen proeven wat mijn grootste hobby is (koken). Ik kan nooit meer mijn vriend ruiken of zelfs later als ik een kind krijg mijn kind ruiken. Zelfs niet als hij of zij gepoept heeft hahah…

Bezig met laden...

4 Reacties *

08 september 2021
Crisis wat heftig ! Zo van het één op andere moment ziet jouw leven er anders uit. Wat een onrecht. Goed dat je aangifte hebt gedaan. Ik weet niet of je er nu wat aan hebt, maar mijn vriendin heeft ook geen geur en smaak meer, maar zij zegt altijd "al mijn andere zintuigen werken nu vele malen beter ". Ik hoop uiteraard dat het toch hersteld voor jou, of gedeeltelijk, of dat het voor jou ook zo gaat gelden als bij mijn vriendin. Heel veel sterkte met dit te accepteren en verwerken.
03 september 2021
Beste Vissen00 Heel goed dat er aangifte is gedaan en dat je omring wordt door hulp en steun in jouw omgeving. Laten we het beste hopen en dat de aangifte resultaat heeft maar ook dat het met jouw smaak en reuk goed komt. Met vriendelijke groet, Thijs
03 september 2021
Beste Vissen00, Wat een naar incident is jouw overkomen. Waren er getuigen en stonden er camera's op het perron die deze gebeurtenis hebben vastgelegd. Ongelooflijk hoe in een klein ogenblik jouw hele wereld op zijn kop wordt gezet. De mogelijk blijvende letselschade die je beschrijft is vreselijk en ik hoop echt dat ondanks de slechte vooruitzichten je toch geheel of gedeeltelijk kunt herstellen. Let goed op jezelf en als je ervaart dat je emotioneel vastloopt zoek dan ook hiervoor hulp, bijvoorbeeld via jouw huisarts. Als er getuigen zijn en er een camera is die dit heeft vastgelegd dan zou ik je adviseren om een aangifte te overwegen. Heel veel sterkte. Met vriedelijke groet, Thijs
03 september 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi Thijs, Ja de aangifte zijn gedaan, de politie werkt super hard en helpen mij zo goed. Dat voelt fijn steun komt van alle kanten. Ik heb een site gevonden vol mensen zonder geur en smaak het zijn allemaal mensen die hiermee zijn gebeuren of het verloren zijn door een ongeluk. Ook zij geven mij zoveel tips wat ik kan doen om toch iets van sensatie te voelen als ik bijvoorbeeld eet. Ook al voelt de wereld een beetje grijs nu voelde ik me nog nooit zo omringt door goede mensen. Ik blijf hopen dat het allemaal goedkomt