De sluier opgelicht, de oorzaken van oplichting en wat eraan te doen.
Als het goedgekeurd wordt door de redactie, wil ik hier de achtergrond van oplichting vertellen, zoals ik deze ontrafelt heb en opgelost voor mijzelf.
Hiermee kan ik iedereen die ooit opgelicht is, helpen om hun oorzaken dat dit hen overkomen is, te ontrafelen en op te lossen. Begrijpen op cognitief niveau, zet een proces in werking, dat naar het onbewuste niveau gaat en vervolgens naar het onderbewuste niveau, waar alle oorsprong zich bevind en op welk niveau de oplossing dus ook is. Je kunt niet iets op cognitief niveau oplossen, wat ontstaan is op onderbewust niveau.
Oplichting via Marktplaats (en andere manieren).
Mijn verhaal, de kast van oma.
Dit was de start van een stroom van energie die alleen maar groter werd. Het ene drama volgde op het andere. Een negatieve spiraal, ketting reactie. Later leg ik uit, hoe mensen daarin terecht komen, maar er ook weer uit kunnen komen.
Mijn moeder had mij de antieke spiegel (!)kast nagelaten die al generaties in haar familie was. Hij nam echter teveel ruimte in huis in en met pijn in mijn hart besloot ik de kast te verkopen. Ik maakte een advertentie van de kast op Marktplaats. De volgende dag ontving ik een bericht dat iemand deze kast graag wilde kopen. Deze persoon stuurde een link met een Ideal mogelijkheid om het geld op mijn rekening te krijgen.
Ideal leek veilig, dus ik vinkte dit aan. Helaas is Ideal veilig voor oplichters, voor verkopers, maar niet voor kopers, consumenten. Daar kwam ik nu achter.
De bank belde mij direct toen ik de link aan geklikt had. Ze vertelden dat deze link verdacht is en dat ze mijn rekening gingen blokkeren. Ik kon een nieuwe pas en nieuwe pincode aanvragen. Dus ik behield mijn geld.
Even later opnieuw een dergelijk aanbod op die kast. Ik heb direct dat bericht geblokkeerd en de kast maar van Marktplaats afgehaald. Als ik nu iets wil verkopen, dan verkoop ik alleen maar als iemand betaalt, contant, bij afhalen van het item. Voorlopig dacht ik ontsnapt te zijn aan oplichting via Marktplaats. Maar was ik werkelijk ontsnapt aan het patroon van oplichting dat in mijn leven verweven zat? Kennelijk niet!
Ik ben achterdochtig geworden. Maar trapte ik er laatst toch weer in.
Via een advertentie op Markplaats, kwam ik op een website terecht die scootmobiels verkocht. Ik had al een poosje via Google gezocht naar een tweedehands scoormobiel. Je wordt kennelijk gevolgd door criminelen als je googled naar producten. Je krijgt dan allerlei advertenties en websites voorgeschoteld met aanbiedingen van dat wat je zoekt. De neiging op te kopen via zo`n site is erg groot. Ik had wel gekeken naar de reguliere dingen, zoals: hebben ze een KvK? Hebben ze een adres in Nederland, telefoonnummer? Retour beleid, Geld terug garantie? Algemene voorwaarden? Ik had de Algemene voorwaarden gelezen, van alles gecheckd en toen overgegaan op aankoop en betaald via Ideal.
Er kwam nu geen waarschuwing dat het fake was. Binnen 24 uur was de webshop verwijderd, mijn geld weg en niet terug te halen volgens de bank en volgens Ideal. Weg is weg, werd er gezegd. Ik moest maar aangifte doen bij de politie. Dat heb ik geprobeerd en wat een drama dat is, zullen jullie inmiddels ook wel achter gekomen zijn.
Het moet online, en juist mensen die online opgelicht zijn, weten niet voldoende over dit soort dingen. Het was zo ingewikkeld, dat ik mijn pogingen staakte. Toch stoorde het mij dat ik niet eens aangifte kon doen. Omdat de bank alleen actie voor je onderneemt als je een proces verbaal kunt overleggen. Dat je alle bewijzen verzameld hebt en alles volledig hebt ingevuld. Dit is zo n enorme klus en ingewikkeld. Maar ik probeerde het nog eens. Deze keer kreeg ik alles ingevuld en alle documenten en bewijzen netjes geupload. En daar kwam de ellende weer: ik werd geleid naar inloggen met DIGID alvorens mijn formulier geaccepteerd kon worden. Dat deed ik. Vervolgens bleek het formulier en alle documenten, al die uren ingespannen werk, helemaal weg te zijn! Sorry, technische storing!!!
Ik heb nog steeds geen aangifte kunnen doen en het bijltje erbij neer gegooid. Ik begrijp niet dat aangifte doen van oplichting, zo vreselijk lastig is en dat een technische mankement, al je werk vernietigd, waardoor je je nog meer opgelicht voelt, dan je al was.
Herken je dit verhaal? Dat ellende gevolgd wordt door nog meer ellende? Dat je je opgelicht blijft voelen, welke stappen je ook onderneemt? Dat het lijkt alsof het ene, het andere uitlokt? Men zegt wel: een ongeluk komt nooit alleen.
Ha, en dat is ook zo! Je zit in een bepaalde energie stroom en trekt daarmee alles aan, wat in diezelfde frequentie zit. Je vibratie is op die zender afgesteld, dus krijg je alles wat daarmee in verband staat. Alles `licht op`, wat in die omgeving, zit. Je voelt je slachtoffer omdat je niet weet hoe je erin terecht gekomen bent en hoe je er weer uitkomt. Je denkt dat het je `overkomt`. Je hebt geen idee van dat je die energie, die gebeurtenissen aantrekt, puur omdat die zich op jou frequentie bevinden. Dat ze onderdeel uitmaken van het script dat je schreef al voordat je geboren werd zelfs. Hieronder beschrijf ik wat ik ontdekt heb hierover en hoe ik een methode heb gevonden om de sluiers op te lichten.
De nare ervaring was nog maar kort geleden en ik wil niet meer in de energie en rol van slachtoffer leven. Dat betekent, dat ik volle verantwoording neem voor dat ik ergens ingetrapt ben! Waarom trapte ik erin eigenlijk?
Waarom werd ik opgelicht, waarom jij?
Ieder mens heeft in zijn leven te maken met kern beperkende overtuigingen, die bepalend zijn voor hoe je over jezelf denkt, over hoe je over andere mensen en de wereld denkt.
Alles wat je dan in je realiteit aantrekt, zijn gebeurtenissen die jou bewijzen dat deze overtuigingen kloppen! Dus als mijn beperkende overtuiging was: Ik wordt niet ondersteund door het Universum, het Universum geeft mij niet wat ik nodig heb, Dan komen er vele omstandigheden in allerlei vormen en op allerlei manieren in mijn leven, die bewijzen dat: Het universum mij niet geeft wat ik nodig heb. Dat het Universum niet van mij houd. Alles past keurig in die overtuigingen!
Begrijpen jullie wat ik daarmee bedoel?
Als iemand denkt: ik ben het niet waard om iets te ontvangen wat ik erg graag wil, ik verdien geen geluk, Dat is de illusie van het idee dat je geen deel van het Universum bent, dat het Universum je niet geeft wat je wilt hebben., dat je niet gesteund wordt.
Het bewijs in het geval van oplichting is dat je iets voorgeschoteld krijgt, wat deze illusie vertegenwoordigd. Oplichting is een illusie, waar je intrapt.
Net zoals je trapt in de illusie, dat het Universum (of God, de Bron, Allah, hoe je deze energie ook noemen wilt)jou niet goed gezind is.. Je raakt zelfs je geld kwijt, of iets anders wat je dierbaar is, omdat je diep in je onderbewuste gelooft dat je het niet waard bent om te houden. Dat je het niet waard bent om Van te Houden!
Wat is waarheid?
Ga je voorbij deze illusie en erdoorheen en heb je deze kern beperkende overtuiging opgelost, dan besef je dat het Universum JUIST in het moment van oplichting VAN JE HOUD!
Het Universum licht letterlijk de sluier op naar jou innerlijke beperkende overtuigingen. De boodschap is, dat je die innerlijke kernwond, gaat ontrafelen en oplossen voor jezelf, zodat de gebeurtenis van oplichting en alles wat daarmee in verband staat, nooit weer kan gebeuren.
Als je voelt dat het Universum van je houd, dat je leeft in de overvloed van het Universum, dan klik je niet eens meer op advertenties die misleidend zijn. Je hebt dat niet meer nodig en wordt niet meer getriggerd door de slogans, die jou bevestigen in je gevoel dat je `tekort komt`. Je hebt achter het gordijn gekeken en ziet de waarheid direct.
De echte waarheid komt tevoorschijn van achter de sluier: dat Het Universum oneindig is, dat jij oneindig veel mogelijkheden hebt, en dat er altijd genoeg is, voor iedereen, ook voor jou! Dat geld, goederen, liefde, je geboorterechten zijn en dat er een oneindige voorraad van is en jij er gewoon onderdeel van uitmaakt, van die voorraad.
Je zal niet meer zoeken naar `voor een dubbeltje op de eerste rang`, maar naar: wat verdien ik om te hebben? Hoeveel vind ik mijzelf waard?
Door te oordelen over hoe weinig iets wat jij erg graag wilt hebben, waard mag zijn, hoeveel waarde hecht je dan aan jezelf? Als je weinig waarde hecht aan jezelf, dan hecht je weinig waarde aan een ander.
Als jezelf denkt dat jij in de achterste regionen van het Universum en de wereld leeft en nooit naar voren kan komen, dan voel je een soort wanhoop en trap je in allerlei beloften dat je wel op die eerste rang kunt komen, zonder dat je er thuishoort! Wat zeg ik daar? Je hoort niet op de eerste rang en je leeft er sowieso niet?
Dat is de eerste illusie al weer nietwaar? De waarheid is dat Iedereen een kind van het Universum is, iedereen is gekozen, heeft gekozen om in mensenvorm te komen en leven te `beleven`. Je zit altijd op de voorste rang van het leven, de film van het leven dat jij koos toen je voor het eerst een lichaam ging `bezielen`.
Je trekt dus in je film, wat past bij het scenario dat je schreef: ik hoor nergens bij, ik ben niet genoeg, niemand houd van mij, er is niet genoeg voor mij, ik verdien niets, ik moet boeten voor…noem maar op wat je allemaal in je scenario hebt. Dat je opgelicht wordt, is een gebeurtenis die jij voorgeschoteld krijgt als deel van de uitwerking van je scenario: Zie je wel: ik verdien niets, niemand houd van mij. Mensen (het Universum) belazeren mij. Ze pakken mij alles af, ik krijg niet wat ik wilde hebben…vul zelf maar in. Dit trek je vervolgens in je werkelijkheid. Juist!
Mensen die jou niets waard vinden toch! Begrijp je dat nu? Het Universum is een spiegel (zie, mijn spiegelkast!), alle mensen zijn een spiegel. Je geven jou terug, wat jij van jezelf denkt! Leef je in de illusie, dat je jezelf niets waard voelt, dan trek je mensen aan die dat bevestigen. Je omringt je daarmee.
Als je leeft in de Waarheid, dat je geliefd bent, dat je de moeite waard bent, dan trek je mensen aan die jou daar het bewijs van leveren. Mensen die jou goed gezind zijn, die jou geven wat je waard bent omdat ze jou waarde zien. Dat kan alleen als je die spiegelt naar hen, als jij jou eigen waarde beseft.
Licht dus nu de sluier op van de waarheid. Kijk in de diepste roerselen van je ziel en ontsluier de diepe pijn die je voelt. De wond, die de oorzaak is van het filmscript die jij schreef en waar je leven volgens verloopt.
Wil je mij laten helpen om de sluiers op te lichten? In de spiegel van jou waarheid kijken?
Wat eronder zit, is een diepe pijn, die uitgewerkt heeft in allerlei regionen van je leven, niet alleen vormen van oplichting. Dat je dat nu meemaakt, op dit moment in je leven, betekent niets meer dan dat het nu de tijd is, dat je er nu klaar voor bent, om die diepe pijn naar boven te halen en te gaan verwerken. Dat je die pijn nu onder ogen gaat zien. Vervolgens oplossen en er de waarheid voor in de plaats zetten.
De waarheid maakt je vrij!
Ik ga nu een cursus ontwikkelen, waar ieder slachtoffer van oplichting mee gebaat is, zodat je bevrijd wordt van de diepste oorzaak en deze kunt verwerken. Daarmee verwerk je direct ook alle gebeurtenissen, zaken van oplichting en nog veel meer en leef je je leven verder in een gevoel van veiligheid . Je hebt weer geleerd te vertrouwen in het Universum, daarmee het vertrouwen in jezelf en daarmee trek je mensen aan die te vertrouwen zijn en zie je de oplichters niet eens meer staan. Ze krijgen geen toegang meer tot je energie. Ze `lichten`, letterlijk, niet meer `op , in je beeldscherm.
Hi, Als het goedgekeurd wordt door de redactie, wil ik hier de achtergrond van oplichting vertellen, zoals ik deze ontrafelt heb en opgelost voor mijzelf. Hiermee kan ik iedereen die ooit opgelicht is, helpen om hun oorzaken dat dit hen overkomen is, te ontrafelen en op te lossen. Begrijpen op cognitief niveau, zet een proces in werking, dat naar het onbewuste niveau gaat en vervolgens naar het onderbewuste niveau, waar alle oorsprong zich bevind en op welk niveau de oplossing dus ook is. Je kunt niet iets op cognitief niveau oplossen, wat ontstaan is op onderbewust niveau.
Oplichting via Marktplaats (en andere manieren).
Mijn verhaal, de kast van oma.
Dit was de start van een stroom van energie die alleen maar groter werd. Het ene drama volgde op het andere. Een negatieve spiraal, ketting reactie. Later leg ik uit, hoe mensen daarin terecht komen, maar er ook weer uit kunnen komen.
Mijn moeder had mij de antieke spiegel (!)kast nagelaten die al generaties in haar familie was. Hij nam echter teveel ruimte in huis in en met pijn in mijn hart besloot ik de kast te verkopen. Ik maakte een advertentie van de kast op Marktplaats. De volgende dag ontving een bericht dat iemand deze kast graag wilde kopen. Deze persoon stuurde een link met een Ideal mogelijkheid om mijn geld op mijn rekening te krijgen.
Ideal leek veilig, dus ik vinkte dit aan. Helaas is Ideal veilig voor oplichters, voor verkopers, maar niet voor kopers, consumenten. Daar kwam ik nu achter.
De bank belde mij direct toen ik de link aan geklikt had. Ze vertelden dat deze link verdacht is en dat ze mijn rekening gingen blokkeren. Ik kon een nieuwe pas en nieuwe pincode aanvragen. Dus ik behield mijn geld.
Even later opnieuw een dergelijk aanbod op die kast. Ik heb direct dat bericht geblokkeerd en de kast maar van Marktplaats afgehaald. Als ik nu iets wil verkopen, dan verkoop ik alleen maar als iemand betaalt, contant, bij afhalen van het item. Voorlopig dacht ik ontsnapt te zijn aan oplichting via Marktplaats. Maar was ik werkelijk ontsnapt aan het patroon van oplichting dat in mijn leven verweven zat? Kennelijk niet!
Ik ben achterdochtig geworden. Maar trapte ik er laatst toch weer in.
Via een advertentie op Markplaats, kwam ik op een website terecht die scootmobiels verkocht. Ik had al een poosje via Google gezocht naar een tweedehands scoormobiel. Je wordt kennelijk gevolgd door criminelen als je googled naar producten. Je krijgt dan allerlei advertenties en websites voorgeschoteld met aanbiedingen van dat wat je zoekt. De neiging op te kopen via zo`n site is erg groot. Ik had wel gekeken naar de reguliere dingen, zoals: hebben ze een KvK? Hebben ze een adres in Nederland, telefoonnummer? Retour beleid, Geld terug garantie? Algemene voorwaarden? Ik had de Algemene voorwaarden gelezen, van alles gecheckd en toen overgegaan op aankoop en betaald via Ideal.
Er kwam nu geen waarschuwing dat het fake was. Binnen 24 uur was de webshop verwijderd, mijn geld weg en niet terug te halen volgens de bank en volgens Ideal. Weg is weg, werd er gezegd. Ik moest maar aangifte doen bij de politie. Dat heb ik geprobeerd en wat een drama dat is, zullen jullie inmiddels ook wel achter gekomen zijn.
Het moet online, en juist mensen die online opgelicht zijn, weten niet voldoende over dit soort dingen. Het was zo ingewikkeld, dat ik mijn pogingen staakte. Toch stoorde het mij dat ik niet eens aangifte kon doen. Omdat de bank alleen actie voor je onderneemt als je een proces verbaal kunt overleggen. Dat je alle bewijzen verzameld hebt en alles volledig hebt ingevuld. Dit is zo n enorme klus en ingewikkeld. Maar ik probeerde het nog eens. Deze keer kreeg ik alles ingevuld en alle documenten en bewijzen netjes geupload. En daar kwam de ellende weer: ik werd geleid naar inloggen met DIGID alvorens mijn formulier geaccepteerd kon worden. Dat deed ik. Vervolgens bleek het formulier en alle documenten, al die uren ingespannen werk, helemaal weg te zijn! Sorry, technische storing!!!
Ik heb nog steeds geen aangifte kunnen doen en het bijltje erbij neer gegooid. Ik begrijp niet dat aangifte doen van oplichting, zo vreselijk lastig is en dat een technische mankement, al je werk vernietigd, waardoor je je nog meer opgelicht voelt, dan je al was.
Herken je dit verhaal? Dat ellende gevolgd wordt door nog meer ellende? Dat je je opgelicht blijft voelen, welke stappen je ook onderneemt? Dat het lijkt alsof het ene, het andere uitlokt? Men zegt wel: een ongeluk komt nooit alleen.
Ha, en dat is ook zo! Je zit in een bepaalde energie stroom en trekt daarmee alles aan, wat in diezelfde frequentie zit. Je vibratie is op die zender afgesteld, dus krijg je alles wat daarmee in verband staat. Alles `licht op`, wat in die omgeving, zit. Je voelt je slachtoffer omdat je niet weet hoe je erin terecht gekomen bent en hoe je er weer uitkomt. Je denkt dat het je `overkomt`. Je hebt geen idee van dat je die energie, die gebeurtenissen aantrekt, puur omdat die zich op jou frequentie bevinden. Dat ze onderdeel uitmaken van het script dat je schreef al voordat je geboren werd zelfs. Hieronder beschrijf ik wat ik ontdekt heb hierover en hoe ik een methode heb gevonden om de sluiers op te lichten.
De nare ervaring was nog maar kort geleden en ik wil niet meer in de energie en rol van slachtoffer leven. Dat betekent, dat ik volle verantwoording neem voor dat ik ergens ingetrapt ben! Waarom trapte ik erin eigenlijk?
Waarom werd ik opgelicht, waarom jij?
Ieder mens heeft in zijn leven te maken met kern beperkende overtuigingen, die bepalend zijn voor hoe je over jezelf denkt, over hoe je over andere mensen en de wereld denkt.
Alles wat je dan in je realiteit aantrekt, zijn gebeurtenissen die jou bewijzen dat deze overtuigingen kloppen! Dus als mijn beperkende overtuiging was: Ik wordt niet ondersteund door het Universum, het Universum geeft mij niet wat ik nodig heb, Dan komen er vele omstandigheden in allerlei vormen en op allerlei manieren in mijn leven, die bewijzen dat: Het universum mij niet geeft wat ik nodig heb. Dat het Universum niet van mij houd. Alles past keurig in die overtuigingen!
Begrijpen jullie wat ik daarmee bedoel?
Als iemand denkt: ik ben het niet waard om iets te ontvangen wat ik erg graag wil, ik verdien geen geluk, Dat is de illusie van het idee dat je geen deel van het Universum bent, dat het Universum je niet geeft wat je wilt hebben., dat je niet gesteund wordt.
Het bewijs in het geval van oplichting is dat je iets voorgeschoteld krijgt, wat deze illusie vertegenwoordigd. Oplichting is een illusie, waar je intrapt.
Net zoals je trapt in de illusie, dat het Universum (of God, de Bron, Allah, hoe je deze energie ook noemen wilt). Je raakt zelfs je geld kwijt, of iets anders wat je dierbaar is, omdat je diep in je onderbewuste gelooft dat je het niet waard bent om te houden. Dat je het niet waard bent om Van te Houden!
Wat is waarheid?
Ga je voorbij deze illusie en erdoorheen en heb je deze kern beperkende overtuiging opgelost, dan besef je dat het Universum JUIST in het moment van oplichting VAN JE HOUD!
Het Universum licht letterlijk de sluier op naar jou innerlijke beperkende overtuigingen. De boodschap is, dat je die innerlijke kern wond, gaat ontrafelen en oplossen voor jezelf, zodat de gebeurtenis van oplichting en alles wat daarmee in verband staat, nooit weer kan gebeuren.
Als je voelt dat het Universum van je houd, dat je leeft in de overvloed van het Universum, dan klik je niet eens meer op advertenties die misleidend zijn. Je hebt dat niet meer nodig en wordt niet meer getriggerd door de slogans, die jou bevestigen in je gevoel dat je `tekort komt`. Je hebt achter het gordijn gekeken en ziet de waarheid direct.
De echte waarheid komt tevoorschijn van achter de sluier: dat Het Universum oneindig is, dat jij oneindig hebt, en dat er altijd genoeg is, voor iedereen, ook voor jou! Dat geld, goederen, liefde, je geboorterecht is en dat er een oneindige voorraad van is en jij er gewoon onderdeel van uitmaakt, van die voorraad.
Je zal niet meer zoeken naar `voor een dubbeltje op de eerste rang`, maar naar: wat verdien ik om te hebben? Hoeveel vind ik mijzelf waard? Door te oordelen over hoe weinig iets wat jij erg graag wilt hebben, waard mag zijn, hoeveel waarde hecht je dan aan jezelf? Als je weinig waarde hecht aan jezelf, dan hecht je weinig waarde aan een ander.
Als jezelf denkt dat jij in de achterste regionen van het Universum en de wereld leeft en nooit naar voren kan komen, dan voel je een soort wanhoop en trap je in allerlei beloften dat je wel op die eerste rang kunt komen, zonder dat je er thuishoort! Wat zeg ik daar? Je hoort niet op de eerste rang en je leeft er sowieso niet?
Dat is de eerste illusie al weer nietwaar? Iedereen is een kind van het Universum, iedereen is gekozen, heeft gekozen om in mensenvorm te komen en leven te `beleven`. Je zit altijd op de voorste rang van het leven, de film van het leven dat jij koos toen je voor het eerst een lichaam ging `bezielen`.
Je trekt dus in je film, wat past bij het scenario dat je schreef: ik hoor nergens bij, ik ben niet genoeg, niemand houd van mij, er is niet genoeg voor mij, ik verdien niets, ik moet boeten voor…noem maar op wat je allemaal in je scenario hebt. Dat je opgelicht wordt, is een gebeurtenis die jij voorgeschoteld krijgt als deel van de uitwerking van je scenario: Zie je wel: ik verdien niets, niemand houd van mij. Mensen (het Universum) belazeren mij. Ze pakken mij alles af, ik krijg niet wat ik wilde hebben…vul zelf maar in. Dit trek je vervolgens in je werkelijkheid. Juist!
Mensen die jou niets waard vinden toch! Begrijp je dat nu? Het Universum is een spiegel, alle mensen zijn een spiegel. Je geven jou terug, wat jij van jezelf denkt! Leef je in de illusie, dat je jezelf niets waard voelt, dan trek je mensen aan die dat bevestigen. Je omringt je daarmee.
Als je leeft in de Waarheid, dat je geliefd bent, dat je de moeite waard bent, dan trek je mensen aan die jou daar het bewijs van leveren. Mensen die jou goed gezind zijn, die jou geven wat je waard bent omdat ze jou waarde zien. Dat kan alleen als je die spiegelt naar hen, als jij jou eigen waarde beseft.
Licht dus nu de sluier op van de waarheid. Kijk in de diepste roerselen van je ziel en ontsluier de diepe pijn die je voelt. De wond, die de oorzaak is van het filmscript die jij schreef en waar je leven volgens verloopt.
Wil je mij laten helpen om de sluiers op te lichten?
Wat eronder zit, is een diepe pijn, die uitgewerkt heeft in allerlei regionen van je leven, niet alleen vormen van oplichting. Dat je dat nu meemaakt, op dit moment in je leven, betekent niets meer dan dat het nu de tijd is, dat je er nu klaar voor bent, om die diepe pijn naar boven te halen en te gaan verwerken. Dat je die pijn nu onder ogen gaat zien. Vervolgens oplossen en er de waarheid voor in de plaats zetten.
De waarheid maakt je vrij!
Ik ga nu een cursus ontwikkelen, waar ieder slachtoffer van oplichting mee gebaat is, zodat je bevrijd wordt van de diepste oorzaak en deze kunt verwerken. Daarmee verwerk je direct ook alle gebeurtenissen, zaken van oplichting en nog veel meer en leef je je leven verder in een gevoel van veiligheid . Je hebt weer geleerd te vertrouwen in het Universum, daarmee het vertrouwen in jezelf en daarmee trek je mensen aan die te vertrouwen zijn en zie je de oplichters niet eens meer staan. Ze krijgen geen toegang meer tot je energie. Ze `lichten`, letterlijk, niet meer `op , in je beeldscherm.
4 Reacties
Ik kan mezelf op het moment juist helemaal niet vinden in je verhaal. Ik was hier de laatste maanden ontzettend mee bezig, maar juist hierdoor wel eens te goed van vertrouwen geworden, en dus in zo’n klote truc getrapt.
€4000,- kwijt, en daarbij ook het vertrouwen om in mezelf te geloven.
Dus, jouw cursus lost alle problemen op van oplichting? Serieus?
‘Ze lichten niet meer op?’
Dank je voor je reactie.
Het eerste wat in mij opkomt als ik je reactie lees, is je ongeloof.
Denk je dat mijn cursus ook weer een oplichting is? Dat kan ik heel goed begrijpen in het licht van je gevoel van angst en onzekerheid.
Natuurlijk is het niet de cursus, of andere cursus, die alle problemen van oplichting oplost!
Dan heb je mijn verhaal niet helemaal begrepen en dat is ook heel begrijpelijk.
Wat mijn doel is, door middel van de cursus, is de sluier oplichten van jou persoonlijke belemmerende overtuigingen, die ervaringen van bedrog en oplichting in je werkelijkheid trekken.
Als je verstandelijk weet, beseft, welke blokkade, welke belemmerende overtuiging er schuil gaat achter jou ervaring, dan kun je die met de instrumenten die ik je leer, opruimen. De blokkade is weg en alles wat daarna komt, zal je anders gaan bekijken en je zal ook anders tegen bedrog aankijken. Je weet dan, dat bedrog alleen kan voorkomen als je daartoe getriggerd werd, door die gebeurtenis, in je verleden.
Je bent je op moment van het bedrog, niet bewust van die ervaring in je verleden, die had je onderdrukt, omdat het te pijnlijk was om te herinneren. Daarom geeft het Universum je keer op keer de ervaring van bedrog, net zolang tot `het kwartje valt` en je het zo zat bent, dat je inderdaad naar je verleden gaat om uit te zoeken en op te ruimen wat je dwars zat.
Kortom: in de cursus leer je kijken naar wat er in jou onderbewuste zit, wat oplichting en bedrog in jou leven trekt. Vervolgens werk ik met je, leer jou technieken om die oude ervaring te verwerken. Je
Als de oude pijn weg is, heeft deze geen functie meer in de energie van bedrog en oplichting en zal dit uit je werkelijkheid verdwijnen. De technieken kun je ook gebruiken om andere blokkades en de nare ervaringen aan te pakken. Niemand is iets verplicht. Ik gebruik deze technieken gewoon voor mijzelf omdat het werkt. Als een ander er baat bij kan hebben is mooi. Ik ben niet verplicht om anderen ermee te helpen. Niemand is verplicht om mijn technieken te proberen. Vrijheid, blijheid! Ik adverteer niet, nooit gedaan ook.