Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Na 40 jaar

Na 40 jaar wil ik binnenkort in gesprek met de politie over misbruik door mijn broer in het verleden...alles komt nu helaas terug en omhoog...het drukt op me als een molensteen. Gebeurtenissen hebben grote invloed op  mijn leven gehad en op wie ik geworden ben.

Vreselijk

Bezig met laden...

7 Reacties *

30 augustus 2021
Heel veel sterkte, lieve Roza. Goed dat je de politie erbij betrekt. Ik hoop dat je eindelijk rust zal vinden. Veel liefs
30 augustus 2021
Dankjewel...het is zo ontzettend pittig...dit jaar mijn moeder verloren, ik ben executeur, het huis leeggehaald en verkoop klaar gemaakt...mijn SPH HBO opleiding afgemaakt onderzoek gedaan en scriptie geschreven. En toen kwam mijn broer er achter dat hij onterfd was....waarna de boze berichten via mijn werkgever werden verstuurd. Net zo achterbaks als vroeger. Boos, dreigend manipulerend. Zo gaat nog dat vroeger ook, druk uitvoeren om zijn zin te krijgen. En nu...nu ben ik er klaar mee, ondanks dat ik het inhoudelijk nog nooit tegen iemand heb kunnen vertellen, het kwam gewoon niet over mijn lippen. Het heeft een hele stempel op mijn leven en op wie ik ben geworden gedrukt. Ik ben bang...vind het verschrikkelijk en walgelijk om er over te gaan vertellen. Maar het moet zodat ik kan gaan verwerken.
30 augustus 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Zeker!! Voor jezelf kiezen. Daar word je nu wel toe gedwongen. Maar ik ben blij voor je dat je aan de vooravond van jouw heling staat. Heel veel sterkte kracht en vertrouwen gewenst.?
03 september 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Wat knap van je Roza. Heel moedig. En wat heb je veel op de bord gehad dit jaar! Knap hoe je ondanks alles dit nu aanpakt. Mag ik vragen of je broer is onterfd vanwege het misbruik, of is dat om andere redenen?
30 augustus 2021
Moedig. Veel sterkte?
29 augustus 2021
Lieve Roza, Herkenbaar, ik ook door mijn broer. Sterkte!! Liefs, Joti ?
30 augustus 2021

Als antwoord op door 4124fbeb5df642…

Dankjewel...jij ook veel sterkte bij het verwerken. ?