Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Slachtoffer van een narcist

Daar zit je dan,

Met je 3 jongens voor de zoveelste keer bij je moeder.

Dit keer is alles anders, ik ben nu weggegaan, ik ben gevlucht met mijn kinderen voor de man die ik nu pas echt zie als een narcist.

Sinds ander halve maand wonen wij als "gelukkig" gezin in onze nieuwe woning, Stiekem dacht ik (zoals zo vaak gedacht) nu gaat het beter worden. dus de nieuwe woning daar heb ik alles ingestopt... geld, tijd en voornamelijk heel veel energie om het zo mooi mogelijk te maken voor mijn kindjes.

zoals vanzelf sprekend kwam alles op mij neer, financieel gezien, het opvoeden van mijn kinderen. het klussen in huis en natuurlijk hem tevreden houden. mijn ex was er nooit, tja alleen wanneer het hem uitkomt.

Misschien best naief dat ik dacht dat het best goed ging tussen ons, tot dat ik zijn zogenaamde werk telefoon zag liggen en er toch even een blik in worp. Tja toen werd alles anders. maanden van bedrog, leugens en noem maar op. En toen ik hem ermee confronteerde leek hij er nog trots op ook. en zoals we natuurlijk wel gewend zijn het lag allemaal aan mij,

Dit keer was ik nu de gene die hem verzocht om zo snel mogelijk te vertrekken! uit het huis die ik ONS huis had gemaakt. En ja hoor meneer vertrok als een mak lammetje.

Heerlijk rust hij accepteert het! Dacht ik. (ook weer naief)

volgende dag stond hij weer in de woning (want ja ik was vergeten uit alle emoties om de sleutels af te nemen), hij dacht dat het wel weer goed zat en het goed zou komen want tja Saar is altijd teruggegaan. Maar genoeg is genoeg en ik vertelden hem dat het echt over en uit is.

Nu begon de ellende pas echt, dreigen, manipuleren, intimideren, bank rekening plunderen en vooral het slachtoffer uithangen bij alles en iedereen. Ik ben gevlucht uit mijn huis met mijn kinderen en in paniek de politie gebeld, maar ja er is fysiek niks gebeurd dus bel maar met veilig thuis. 

in de tussentijd heeft mijn ex alle tijd van de wereld, sloten veranderen van ons huis/ MIJN HUIS en die van de kinderen. Gezellig zijn nieuwe liefde/scharrel of SLACHTOFFER mee nemen naar mijn huis en die van mijn kinderen.

En ondertussen mij en mijn advocaat stalken, lastig vallen en bovenal erg zielig doen! en weer berichten sturen dat ik echt de liefde van zijn leven ben. dit keer trap ik er niet meer in en wil ik mijn 3 jonge kinderen beschermen voor deze enge en gevaarlijke narcist.

ik ben er nog lang niet, ik ben dan ook nog maar net 3 maanden gevlucht. ik moet sterk zijn voor mijn liefste kinderen, maar ook dat lukt me nu even niet, bovenal het verdriet en pijn is er ook vooral schaamte en woede. hoe heb ik het zelf zo ver kunnen laten komen? 

maar nu...Genoeg is genoeg!

Ik hoop al je dit leest en je hebt hier ook mee te maken of  je zit er ook middenin. je bent niet alleen. ook dat besef ik me nu maar al tegoed.

Xsaar

Bezig met laden...

6 Reacties *

17 december 2021
Echt sterk van je! Mijn medeleven! Hoop dat je jezelf helemaal kan opladen en dat alles goed komt. Wat erg allemaal. Wat als iemand in jouw situatie (niet volledig maar ongeveer hetzelfde) nou niemand heeft om naartoe te gaan - geen vrienden en familie. Geen bewijzen heeft oid. Alleen emotionele/geestelijke manipulatie. Met 2 kids. Wat dan... Het is echt moeilijk... Gevoel dat niemand je kan helpen. En dat niemand je zal geloven omdat de narcist iedereen aan zijn kant kan krijgen, manipuleert, dat het lijkt alsof niks aan hem ligt, of opeens veel spijt heeft en daarna toch weer doet.. Voor zijn eigen gewin. Wilt niet inzien hoe hij is. Korte samenvatting... Neerhalen, je voelt je als een slaaf, intimidatie, bedreigen met ik sla gewoon, ik had je een vuist moeten geven. Of zeggen dat ik moet op kankeren Etc. En alles wat jou pijn doet wat je in privé heb gedeeld tegen je gebruiken. Liegen en vasle liefde tonen. Kinderen niet als liefde zien maar je voelt gewoon alsof het een wedstrijd is voor hem. Of tegen je opzetten... Bijvoorbeeld kijk ze je hoe mama is... Zie je?
17 december 2021

Als antwoord op door 682c44e92f2847…

Dank het is echt een strijd die je nooit gaat winnen van een narcist. Ik ben nog steeds in een strijd en zijn er nog lang niet klaarmee, gelukkig wel iets positiefs en is dat ik urgentie heb gekregen. Verder nog een lange weg te gaan
12 november 2021
Goed gedaan, Deze stap moet ik weer opnieuw zien te maken, En ik kan je antwoord geven op een vraag; Het word niet beter! Kies voor jezelf en volg je eigen pad
17 december 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Lief dank! Ik doe mijn best en inderdaad nog steeds een strijd en een lange weg te gaan
30 augustus 2021
"Verdriet en pijn is er, ook schaamte en woede, hoe heb ik het zelf zover kunnen laten komen." Alle deze gevoelens zijn normaal, maar gooi toch maar die schaamte eruit. En nee, helaas zijn we niet de enigen met deze helle-ervaring. Via Het verdwenen zelf van Iris Koops (google) vind je informatie, boeken, workshops en advocaten en overige mensen die je kunnen ondersteunen. Sterkte en dapper dat je voor jezelf en je kinderen hebt gekozen. Je hoeft het niet alleen te doen, helen.
31 augustus 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dank voor je reactie. Ik heb gelukkig genoeg hulp van alle instanties en een onwijs goede advocaat. Het is alleen een moeilijke nare en nare strijd. Dank voor de tips over eventueel boeken ik ga daar zeker naar kijken!