Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Het achtervolgd je levenslang ??

Hallo,graag zou ik mijn verhaal hier willen delen.Helaas ben ik sexueel misbruikt van mijn 14de t/m mijn 18de.Op dit moment heb ik hulp van Lentis. Mijn leven verloopt nog steeds met up en downs.Ervaar nog vaak nachtmerries,herbelevingen ,last van triggers etc.

Ooit hoop ik rust te vinden in mijn hoofd.

Bezig met laden...

1 Reactie *

19 augustus 2021
Hoi Tiemo, wat goed dat je de community gevonden hebt. Hier kun je je verhaal doen als je wilt. Je mag delen wat jij wilt delen. Ik ben heel blij dat je hulp hebt van Lentis. Ik hoop dat je een goede hulpverlener hebt, die je vertrouwt, zodat je samen stap voor stap kunt werken aan je herstel. De titel van je bijdrage is "het achtervolgt je levenslang". Dat hoeft in mijn beleving niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat zo voelt, maar met de juiste hulp zal het achtervolgen stoppen. Je zult de herinnering altijd bij je dragen, maar ik weet uit eigen ervaring dat je zover kunt komen dat het niet meer je leven bepaalt en niet meer elke dag je probeert in te halen. Ik merk aan veel gebruikers hier dat zij, gelukkig, dezelfde ervaring hebben. Als je meer van je verhaal wilt delen (op termijn), dan kan dat veilig hier. Ik wens je heel veel succes en geef jezelf een compliment dat je deze stappen al gezet hebt. Hou vol en heel veel sterkte! Groet, Edwin