Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Gericht aan ouders van...

Dit bericht is gericht aan ouders/verzorgers van kinderen die seksueel misbruikt zijn

Ik hoop dat het lotgenoten contact in deze groep je heeft geholpen.    

Misschien heb je ook nu nog vragen of dingen waar je tegenaan loopt bij het helpen van je zoon of dochter. Dat is heel normaal. Het kan fijn zijn om je vragen of uitdagingen aan andere ouders voor te leggen op een veilige en anonieme manier.  

Onlangs hebben we de online lotgenotengroep voor Helpers van slachtoffers van seksueel misbruik in het leven geroepen.   

We weten uit ervaring dat mensen soms een drempel ervaren om hun ervaring te delen in een nieuwe online lotgenotengroep. Daarom zijn we op zoek naar ervaringsdeskundigen zoals jij, die hun verhaal actief willen delen in de groep en willen reageren op verhalen van anderen. Met jouw hulp kunnen we andere helpers een duwtje in de rug geven om ook hun vraag te stellen of ervaring te delen.  

Wil je anderen helpen met jouw ervaring? Stuur me een privé bericht of mail me via: community@slachtofferhulp.nl  Ik neem dan contact met je op om je wat meer te vertellen. 

Bezig met laden...