Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Militair.

Mijn verhaal wil ik nog niet doen. De eerste was in januari, de tweede nu,die ik nog even in de waan laat,om te kijken hoelang hij doorgaat.

(Wel geld gevraagd,niet gegeven) 

Stil in shock, zonder gevoel. 

Alleen een sterk verlangen om al die klootzakken te vinden.

Zijn daar trucjes voor? 

 

 

Bezig met laden...

6 Reacties *

20 augustus 2021
Hi Dombo58 heb je misschien tips hoe je iemand kan helpen ? mijn zoon is nu in de ban van...... geld vraag komt vermoed ik snel....hoe kan ik hem bereiken, verhalen dat hij gecatfished wordt geloofd hij niet want dit is de liefde van zijn leven.......
05 augustus 2021
Hi Dombo58, Vraag jezelf af waarom je dat zou willen. Natuurlijk is het te doen. Je kan een IP adres achterhalen zoals al is aangegeven. Als je het telefoonnummer hebt zijn daar ook apps voor. Maar wat hoop je ermee te bereiken? Stegeman heeft in zijn tv programma af en iemand kunnen achterhalen, maar hij heeft zoveel technische mogelijkheden. En als je ze kan achterhalen dan kan er nog niets aan gedaan wórden. Internet zit vol met scammers heb ik al geleerd. Vooral FB dating is vreselijk. Het is gratis dus gemakkelijk voor ze. Wat ik af en toe doe is ze heel lang aan het lijntje houden. Beloven dat er geld aankomt maar dat je er zelf nog op wacht. Dan heb je in ieder geval hun tijd verspilt. Besef wel dat het je ook negativiteit kan geven. Kijk vooruit en kijk uit naar een lieve leuke echte man. Daar krijg je tenminste energie van. Groetjes Sylvia Slachtoffer I Ambassadeur
04 augustus 2021
Ja daar zijn wel trucjes voor. Je kunt het IP adres achterhalen, de webcamera hacken en zo een foto zien van iemand. Je kunt en reverse fotocheck doen om te zien van wie de foto is.... aangifte doen bij de FTC. en op romansscams.com zetten.
04 augustus 2021
Ik had er van de week 1 op facebook. Je gelooft het niet maar hij gaf uiteindelijkntoe zwart te zijn en mensen zo op te lichten. Hij had geen geld was arm. Geen studie en vaak geen geld om te eten. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
04 augustus 2021
Geen idee... ik zou ze ook graag allemaal willen aanpakken, maar hoe??
04 augustus 2021

Als antwoord op door d4d018cbf62f4a…

Kan je een i.p.adres na checken, kan je achter het nummer komen waarmee ze bellen,.... De eerste stopte zonder enige reden met chatten. Ik heb ze allebei in hangout. Ik kan erop wachten, als de ene online is, de ander daarna ook komt. (S.avonds) Antwoorden duurt soms lang,en soms denk ik; zouden ze overleggen. De tweede deed me al vermoeden dat hij : of de eerste was, of contact hebben met elkaar. De vragen waren soms identiek, de argwaan aanwezig,maar weggeduwd door de prachtige charmante woorden Kan ook nog één persoon met twee accounts zijn begreep ik. Vind het ook nog erg dat ze foto.s van anderen gebruiken. Lang leve de techniek.