Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Tinder ♥️?

Hoi! 
Pffff... Waar zal ik beginnen....
Ik heb dus nog steeds contact met iemand via Tinder, nu via Whatsapp..
Een Amerikaan, in het leger, uitgezonden.
Mag deze maand terug. Wil naar Nederland komen om een toekomst op te bouwen.
Zijn vrouw is overleden, heeft een zoon..
Vraagt of ik contact met zoon wilde leggen omdat hij een moeder mist, dit dus gedaan. Zoon wilde me meteen mama noemen, dit vind ik raar. 
Verder is de militair dus ontzettend lief, attent, te mooi om waar te zijn!
Hij stuurt foto's en kreeg vandaag een filmpje uit het leger... 
Hij mag niet bellen ivm de missie.
Nu ik dit schrijf denk ik; mens je bent niet wijs!!
En toch hoop ik zo dat het echt is! 

Ik heb me goed voorgenomen geen geld over te gaan maken, wat het verhaal ook gaat zijn!
Heb ook duidelijk gezegt dat ik geen geld heb, alleenstaande moeder ben met een huurwoning.
We hebben nu 3 weken contact.
Ik twijfel continu! 
Snapt iemand wat ik bedoel?

Bezig met laden...

14 Reacties *

01 november 2021
beste Willie ... ik reageer betrekkelijk laat. jouw bericht is van aug. het is nu nov. dus ik hoop van harte dat je hem geblokkeerd hebt, gedelete, echt uitgezet! dat is de enige echte oplossing. Denk aan het deep fake filmpje wat ze allemaal kunnen.....
04 augustus 2021
De online spermarkt der liefde in welke vorm dan ook, ik nooit weer! Blijf liever alleen dan dat ik mijn energie steek in wel of niet online scam ....portie wel gehad. Sterkte iedereen!
04 augustus 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

* Supermarkt uiteraard
04 augustus 2021
Lieve lieve Willie, Hoe je je ook voelt, je staat nog steeds open voor een liefde en/of kameraadschap. Je leeft dus nog met hart en ziel en met toewijding. Hou daar aan vast, wat je ook zult ontdekken. In jouw verhaal, misschien heb je dat niet gemeld, zie ik daar van deze geweldige man niets van terug. Ikzelf had een heerlijke verliefde tijd met iemand die dus niet bestond, schaamte, domheid? Verlangen? Nee, het zijn normale initiatieven om met iemand verbonden te zijn. Ik geef je iets mee waar je iets aan hebt hopelijk en waar ik in mijn situatie iets mee heb gedaan. Andere reacties zeggen eigenlijk het zelfde, volg je intuïtie maar handel daar dan ook naar!! A. Heb je zijn stem al gehoord? B. Waar woont hij? USA? C. Welke studie heeft hij gedaan of op welke militaite academie werd hij opgeleidt? D. Mensen op missie mogen alleen met bekenden bellen, zeker als miltair USA op missie. zElf nederlandse militairen mogen dat niet. E. Heb je een foto? Die foto kopeiren en zoeken via Google sreenfoto, zo ben ik achter de ware intiteit van mijn lover gekomen, het was een schrijver, die arme man wist van miks!! F. Neddrland en ook de USA zit redelijk op slot door eisen van Corana, daarnaast geldt voor alle USA militaien dat ze na uitzending ge-debreved worden, dat wil zeggen dat er nog veel infromatie van hun missie worden gevraagd. G. Een persoon die hier in Nederland wil komen heeft een adres nodig, dat is jouw adres denk ik, daarbij wordt je dus een economische eenheid voor de belansting, de gemeente, de riool en nog erger , je eventuele uitkeringen lopen gevaar. H. Een man, die in de alllereerste plaats een kind heeft, moet eerst terug naar zijn kind en niet zomaar laten bellen met een vreemde, dat kind noemt jouw Mama, donder toch op, als dat kind bestaat en war die is opgevangen, zo ga je niet met een kind om. Dit zijn feiten, maar je weet niet welk persoon, en die bestaat ergens die hiervoor wordt gebruikt, de foto's . het kind, allemaal gestolen en ik ben nu heel bekend met deze wereld waarin identiteiten worden gestolen. Ook heel erg voor de mensen wiens foto's worden gebruikt en ook weer worden gechanteerd of in diskrediet komen omdat hun mooie lichaam op duistere sex pagina's verschijnen. Wat kun jij doen ondanks die mooie vlinders in je hart? A. Vraag of hij een brief wil schrijven naar jou, geef geen adres op, vraag het alleen. B. Geef aan dat je merkt dat jullie contact wordt gevolgd door de Rijksrecherche in Nederland, weet hij veel, maar kijk hoe hij daarop reageert. C, En tot slot , ga eens lekker bluffen, zeg dat je een ticket gaat boeken naar de USA om hem en zijn zoontje en familie te zien bij zijn terugkeer van de missie, nou, dat is daar echt een groot feest hoor. Kijk wat tie zegt. D. Dat deed ik ook met mijn korte afstand lover, hij raakte in paniek, nee dan heb ik geen tijd, bla, bla, Overtuig jezelf, huil, dit zijn oplichters en trek je plan. De toekomst? Wantrouwen en verdriet, maar beter dan in een val zitten die je niet zag. Sterkte.
03 augustus 2021
Beste Willie, Ook ik herken dit verhaal Ik begrijp hoe verlieft je je voelt. Maar echt het is allemaal fake! Hij zal uiteindelijk proberen je geld afhandig te maken. Stop ermee hoe pijnlijk dit ook is. Sterkte en succes ermee.
03 augustus 2021
Willie, geen euro overmaken en bereid je voor op de breuk die gaat komen op het moment dat je geen geld betaald, ze proberen je dan ook nog een schuldgevoel aan te praten. Laat het niet zover komen, ondanks ik begrijp dat je vlinders in je buik hebt. Ga voor jezelf al afstand nemen, het is namelijk echt te mooi om waar te zijn. Ik heb destijds mijn scammer geconfronteerd en hij was heel boos en bedreigde mij zelfs. Ik was inmiddels weer met twee voeten op de vloer om daar niet bang voor te zijn....
03 augustus 2021
Dit is het klassieke scammer verhaal. Kijk maar op Instagram op de anti scammer accounts voor meer informatie. Dit is een oplichter en hij zal je hart breken en je geld afhandig proberen te maken.
03 augustus 2021
Ola niet doen lieverd. Is het bekende verhaal. Amerikaan leger weduwnaar 1 kind. Blablabla. Allemaal zever in pakjes. Onmiddellijk stoppen is op geld uit. Zo ben ik aangekomen. Dus vertrouw me. Breken met die gozer. Veel succes. Viviana
02 augustus 2021
Mij is het anderhalf jaar geleden ook overkomen. Alle verhalen lijken op elkaar. Het zijn een stel geraffineerde oplichters die alleen maar op je geld uit zijn. Trap er niet in !!
02 augustus 2021
Mij is dit aantal jaren geleden ook overkomen precies hetzelfde verhaal. Collega van mij is op zoek gegaan via Google want die gertrouwde het niet en kwam er al snel achter dat het een scammer was. Bleek een uit Ghana te zijn die fake foto's plaatste. Ze willen allemaal maar 1 ding en dat is geld van jou ontfustelen. Dus stort aub niets trap er niet in. Laat je niet inpalmen zoals ik dat heb laten doen. Toen ik hem er mee confronteerde haakte hij af. Nooit meer wat van hem gehoord. Groetjes Luciënne.
02 augustus 2021
Lieve Willie, ik zou willen voor je dat het echt was. Maar volg je onderbuikgevoel. Want het is helaas te mooi om waar te zijn. Ik snap heel goed wat je bedoelt en voelt want ik ben ook in zo'n mooi verhaal getrapt. Scan de foto's in yandex.com dan zie je hoe vaak de mooie foto's gebruikt zijn voor allerlei single-site of waar ze oorspronkelijke vandaan komen. Ik wens je heel veel wijsheid en in de toekomst heel veel liefde die wel echt en gemeend is
02 augustus 2021
Hoi Willie, ik ken dit soort verhalen van Instagram. Bij mij waren ze allemaal arts (voornamelijk orthopedische chirurgen). Allemaal op tragische wijze hun vrouw verloren (aan een slopemde ziekte of tijdens de bevalling). Willen graag met je verder praten via WhatsApp of Hangouts want ze mogen eigen niet op internet. Superlief, charmant echt heel leuk ... todat ze ineens geen contact krijgen met de kinderen (kun je een telefoon kaart regelen: dus niet of andere kaartren, geld overmaken omdat ze in de problemen zitten: niet doen). Een bekde me: een herl jong piepstemmetje wat totaal niet matchte met een boomlange Thomas Magnum van een jaar of 58 ... Maar je twijfelt aan zijn verhaal ... moeilijk hoor., want je bent gek.op hem. Zolang je maar geen geld stuurt: geniet van de aandacht maar blijf voorzichtig!!!
02 augustus 2021
Ja, ik denk dat het goed is dat je twijfelt. Het is een bekend verhaal. Ik heb het zelfde mee gemaakt en heb wel geld gestuurd. Ook iemand op een schip. Heeft nog een kind thuis. Na heel lang zoeken kwam ik op een site waar ze de foto’s vanaf halen en kwam ik erachter van wie ze de foto hadden gebruikt. Dus denk goed na, want meestal klopt het niet. Het gaat hun om geld.
03 augustus 2021

Als antwoord op door f90cac7411fe4e…

Goede morgen, Ben ook zo aangekomen. Over welke site heb jij het. Zou ook graag weten van wie de gebruikte foto is om het toch een plaats te kunnen geven. Viviana/Luke