Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Bang

Banger dan bang ben ik nog nooit geweest als vandaag.. 

 

Rare en vreemde dag vandaag.

Helaas me grootste nachtmerrie weer uitgekomen.. Helaas vandaag heeft de laatste dader weer geprobeerd om me sexuueel aan proberen te randen..

 

Maar daarna is hij in een broodje gestikt en in bij zijn overleden... Is dit de straf van onze heer??

Nee heb geen traan gelaten tranen zijn van wat hij mij weer heeft geprobeerd aan te doen 

????????????

 

Schorpioen37

Bezig met laden...

15 Reacties *

03 augustus 2021
Gelukkig, goed dat je de huisarts gebeld hebt. Kijk of je een dubbele afspraak kunt maken. Je moet je niet onder druk voelen zodat je je verhaal goed kunt vertellen. Schrijf een paar punten op een briefje die je niet wil vergeten. Het is ook goed om te lezen, dat je wel door moet. Even kwam bij mij de gedachten op dat je het liever anders wilde. Het is zwaar en een kind opvoeden, werken en je huishouden zeker met de problematiek die je bezig houdt. Sterkte. Hoop dat je snel een afspraak hebt met je huisarts.
03 augustus 2021
Nee natuurlijk ben ik niet blij. Ben boos, verdrietig alles wat je maar kan opnoemen. Heb vandaag de huisarts ingeschakeld, wachten is op telefoon. Ja stap zetten is moeilijk. Maar kan er moeilijk met de pakken bij neer zetten. Leven gaat idd door. Als je werkt, een kind hebt en huishouden..
03 augustus 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hardstikke goed Schorpioen
03 augustus 2021
Het klinkt niet blij als je schrijft “ het leven gaat helaas gewoon door”. Vanzelf wordt het niet beter en wegstoppen is ook geen oplossing. Heb je contact met je huisarts hierover? Ik weet dat het moeilijk is, maar er zijn mogelijkheden die de moeite waard zijn.
03 augustus 2021
Na omstandigheden gaat het. Leven gaat helaas gewoon door..
03 augustus 2021
Hoi Schorpioen, Hoe gaat het met je? Beter en langer kunnen slapen? Als het gaat, laat even wat weten. Groetjes Philip
02 augustus 2021
Ik begrijp je wel schorpioen, het is ook niet niks zeg
02 augustus 2021
Je bent het vertrouwen kwijt. Daar heb je jouw reden voor. Wat kan je op dit moment steunen, helpen? Kun je schrijven, ondanks je vermoeidheid, wat je nu ervaart, voelt. Het geeft niet wat en hoe je het schrijft. Ik blijf nog een poos wakker. Sterkte
02 augustus 2021
Het vertrouwen is weg Phillip.. Momenteel ben ik daar niet in staat voor..
02 augustus 2021
Het is niet gek dat je je zo beroerd voelt. Bang bent om te gaan slapen. Het is nog al wat wat je de laatste dagen voor de kiezen hebt gekregen. Dit mag niet te lang aanhouden. Ben je in staat om bijvoorbeeld Slachtofferhulp te bellen of het centrum seksueel geweld. Zij kunnen je wellicht helpen door deze periode te komen of in ieder geval tips geven.
02 augustus 2021
Na een kort nacht afgelopen nacht tte hebben lig ik in bed. Maar heb angst om te slapen. Me hoofd laat me langzaam in de steek.. Ik wil me niet zo voelen.. Ben bang om te slapen. Zie het steeds voor me.. ?
01 augustus 2021
Om misverstand te voorkomen: ik bedoel dat ik je zou willen proberen tot rust te brengen. Maar ik weet niet hoe. Adem diep !!!!
01 augustus 2021
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, Zou je willen kalmeren, Zoek hulp, djt kan en mag zo niet doorgaan
01 augustus 2021
Hoi Schorpioen, Wat een bizar bericht! Hoe ga ik hier op reageren zodat het jou goed doet. Je laat veel dikke tranen met je smiley’s, Tranen om dat je opnieuw misbruikt bent zoals je in je nachtmerrie droomde? Tranen omdat wat daarna gebeurde? Ik geloof niet in de straf van de heer, eerder in een toeval. Ik hoop dat je een paar lieve mensen om je heen hebt waarmee je deze ervaring deelt. Bel anders met Slachtofferhulp. Je moet niet zo de nacht ingaan!
02 augustus 2021

Als antwoord op door 33a73443d5994c…

Beste Phillip, Allereerst spijt het me dat ik niet eerder reageerde. De overstuur heid en vermoeidheid heeft me in slaap gebracht. 3,5uur veel te weinig.. Maar de tranen waren helaas van weer opnieuw sexueel misbruik te zijn???helaas was het geen droom maar werkelijkheid...