Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Ingebroken in kelderbox

Een tijdje geleden kwam ik in de parkeergarage en zag ik spullen van mij buiten mijn kelderbox staan. Toen ik dichterbij kwam jawel, braaksporen. En toen ik de deur opendeed een grote bende van uit frustratie kapot getrokken dozen en een enorme bende. Terwijl er overal camera's staan!!! Politie heeft aangifte geweigerd, zelf heeft het mij weken gekost om alles op te ruimen en uit te zoeken. Buit; Nintendo Wii met toebehoren en spelletjes. Alles eerlijk verteld tegen Interpolis echte leeftijd. Kreeg maar liefst 13 euro terug. Ik hoef geen hulp, maar vindt het erg dat smerige ratten aan je persoonlijke spullen hebben gezeten en de politie er niets tegen doet.

Bezig met laden...

2 Reacties *

27 juli 2021
dat is een heel nare ervaring en het is goed dat je dit van je afschrijft! De aangifte bij de politie kan digitaal. Heb je dat (ook) geprobeerd? Woon je in een appartementencomplex? Zo ja, dan zou je via de Vereniging van Eigenaars ook aangifte kunnen (laten) doen. So wie so lijkt het mij verstandig om medestanders (mede slachtoffers) te zoeken als je hier verder nog iets mee wilt. Sterkte met het verwerken van deze rotervaring. Succes
27 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hallo Moritz! Bedankt voor je reactie. Ik zit er niet zo mee hoor. Het is gewoon ontzettend k*t maar sinds kort heb ik een vriendin dus ben met hele andere dingen bezig. ;-) Aangifte bij de politie heb ik uiteraard meteen gedaan. Heeft mij een half uur gekost. Paar dagen later kreeg ik van iemand van de VVE een verzoek van de politie om alles NOG een keer in te vullen maar nu op papier, en paar dagen later kreeg ik een bericht dat er niets met mijn aangifte werd gedaan. Reden onbekend. De VVE heeft wel succesvol aangifte gedaan van inbraken, waar uiteraard ook niets mee wordt gedaan door de politie. Kortom, super waardeloos dat iemand aan je spullen heeft gezeten, maar ik heb nu wel een opgeruimde kelderbox. En een ruime vergoeding van het enige gejatte artikel; een oude Nintendo Wii met veel spelletjes en kabels en joysticks enz. Want omdat ik zo eerlijk was kreeg ik het royale bedrag van... DERTIEN euro uitgekeerd. Eerlijkheid duurt het langst... en levert het minste op...