Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Seksueel geweld

ik heb kort gelden seksueel misbruik meegemaakt. Door een collega. Het zit nog verst in mijn geheugen, wat ik graag zou willen is mijn verhaal te delen. Ik moet ervoor in zware therapie gaan etc.? ik vind het lastig om erover te praten. Tis zo kort nog geleden, weet niet zo goed hoe ik de steun moet zoeken. Ben angstig nu, schrik van alles heel snel nu en ga zo maar door.  Wat moet ik?

Bezig met laden...

5 Reacties *

25 juli 2021
Je komt er heus wel uit hoor, zo voelt dat voor mij ....
25 juli 2021
Allereerst wat ontzettend naar voor je. Wat fijn dat je er nu al mee aan de slag gaat. Je schrijft dat je je verhaal wilt delen. Je bent welkom met je verhaal. Is je therapie al gestart? Heb je iemand in je omgeving bij wie je je veilig voelt om je verhaal te delen? Je angst is heel begrijpelijk. Zie je de dader nog vaak op je werk nu? Sterkte en ik hoop dat je wat steun kunt ontvangen. Lieve groet, Jorien
25 juli 2021

Als antwoord op door d55ff4dea3bd43…

Heyy, jaa zou graat mijn verhaal willen delen. Ik was pas begonnen bij mijn nieuwe baan. Ik ben uit eigen veiligheid daar weggegaan. Mijn therapie moet nog starten. Heb gelukkig wel iemand indd die mijn verhaal helemaal weet en die mij er in steunt. Dankjewel voor je lieve reactie
25 juli 2021
Wat ontzettend knap dat je dit al hier durft te delen. Dat is al een enorme eerste stap die je gezet hebt! Het angstige en schrikken is enorm herkenbaar helaas... Ik hoop dat je hier alvast meer van je af durft te schrijven tot je therapie zal starten. Je bent niet alleen, ook al kan dat wel zo voelen. Hier zitten allemaal mensen die weten wat je nu doormaakt en zich hetzelfde voelen of hebben gevoeld.
25 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dankjewel voor je lieve reactie het ergste is het is niet de 1ste keer gebeurd en daar schrik ik gewoon,het meeste van?. Ik voel mij indd nu alleen, gewoon machteloos wat moet ik nog?