Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

pijn

Hallo ik ben Riley , het gebeurde toen ik 15 jaar oud was. Een jaar geleden. Ik werd uit huis geplaatst, en kwam op een crisis woongroep terecht. Daar begon de hel. Een jongen die voegde me op snapchat na 10 minuten van mijn binnenkomst al.

‘Ik dacht er niks raars van. We gingen een rondje lopen en het voelde niet goed. Een paar dagen daarna ik weet niet precies hoelang begon die steeds me kamer in te komen. Hij had een vriendin. Hij begon zijn hand onder mijn shirt te doen en aan mijn borsten te zitten. Ik vond dit echt niet prettig. Ik stribbelde naar achteren en hij duwde ze hand gewoon mee. Hij zag dat ik het niet wou maar ik was bang. Ik durfde geen nee te zeggen. Ik ben naar de leiding gegaan. Mijn plaatsing op de crisis groep werd verlengd. Hij kwam steeds vaker aan mij en mijn benen en een keer in mijn kamer zei hij “riley kijk mij is aan”. ik durfde niks anders dan te kijken. Hij zoende me. Ik vond het walgelijk en smerig. Ik dacht dat ik moest overgeven. Ik zei dit kan niet je hebt een vriendin! Hij zei nee geeft toch niet zei doet t zelfde. hij bleef zoenen ik verstijfde en ik durfde niks meer. Ik ben direct naar de leiding gegaan en gezegd dat ik dit zeker niet wou. Het is uitgesproken naar de jongen maar hij ging door. Hij trok me shirt uit en begon met zijn mond aan mijn borsten te zitten. Ik vond dit zeer onprettig maar ik bevroor gewoon. Ik durfde zelfs niet meer te slapen. Dus heb allemaal trucjes bedacht met de begeleiding om te kloppen als hij er was. Hij begon ook hele tijd aan mijn kont te zitten en dit vond ik oprecht onprettig. Ik moest elke keer bij hem liggen op zijn borst en zelfs waar leiding bij was en ze deden gewoon niks. Ik ben aan de andere kant gaan zitten maar hij bleef drammen voor het eerst zei ik nee ik zit goed zo! Op een gegeven moment was het uit met zijn vriendin en wou hij een relatie met mij. ik wou dit absoluut niet en ben gelijk naar de leiding gegaan. Hij heeft gezegd dat ik hem zoende inplaats van hij mij. Dit was zeker niet waar. Hij heeft op een gegeven moment mijn airpods gestolen en op marktplaats zitten verkopen. nooit geld terug gehad. dit is een kleine versie van wat er echt gebeurd is.

Bezig met laden...

4 Reacties

19 juli 2021

Hallo Riley, onbegrijpelijk wat je is overkomen. Misbruik en geen gehoor bij de mensen die jou hadden moeten opvangen en beschermen. Begrijp ik het goed dat nog kort geleden allemaal plaats heeft gevonden en dat je nu nog in deze situatie woont? De kans dat je nog lastig gevallen wordt, is nog aanwezig. Wie kun je in vertrouwen nemen? Thuis loopt het ook niet lekker, je bent immers uit huis geplaatst. Misschien heb je een tante of oma waar je je verhaal kwijt kunt en vertrouwd.
Heb je een huisart die je goed kent. Wat je ook kunt doen, is het centrum sexueel geweld bellen. Natuurlijk kun je ook slachtofferhulp bellen. Zij kunnen je vast helpen en raad geven hoe je verder kunt. Riley, je moet echt iets ondernemen, anders wordt het steeds erger en pijnlijker. Zet ‘m op!

21 juli 2021 (bewerkt)

Ik woon sinds een paar maanden op een andere woongroep. Die jongen valt me idd nog steeds lastig. Bedankt voor de tips over het bellen! Dankjewel

19 juli 2021 (bewerkt)

Die omgeving was niet ok, Dat ze niet ingrepen. Zelfs als ze hem geloofden dat jij het intiatief had genomen (zoals hij zei), hadden ze moeten ingrijpen.

21 juli 2021 (bewerkt)

Klopt helemaal. heel jammer dat dat zo gelopen is