Nog even een korte aanvulling; ik begrijp je gevoel. Zit in hetzelfde schuitje, maar heb mij daar min of meer bij neergelegd. Ook omdat ik mijn man zijn achtergrond/motieven ken. En het belangrijkste dat hij mij dik en dun steunt en voor mij opkomt. Ik weet dat ik in en met hem een veilige basis heb!
Werd wel getriggerd door de uitzendingen van Geraldine en de vrouwen. Toen wel even weer in tweestrijd gestaan...
En ik ben er nog niet...heb veel last van stress, onzekerheid. Jullie kennen het wel.
Prima, maar schrijven kan je ook helpen woorden te geven aan wat je bezig houdt. Om een stap verder te komen. Je kunt soms in het hoofd blijven malen.
Kijk maar wat voor jou werkt.
10 Reacties
Nog even een korte aanvulling; ik begrijp je gevoel. Zit in hetzelfde schuitje, maar heb mij daar min of meer bij neergelegd. Ook omdat ik mijn man zijn achtergrond/motieven ken. En het belangrijkste dat hij mij dik en dun steunt en voor mij opkomt. Ik weet dat ik in en met hem een veilige basis heb!
Werd wel getriggerd door de uitzendingen van Geraldine en de vrouwen. Toen wel even weer in tweestrijd gestaan...
En ik ben er nog niet...heb veel last van stress, onzekerheid. Jullie kennen het wel.
Liefs, Joti
Lieve schorpioen,
Houd moed en heb lief.
Hoop dat je er samen met je man uit komt?
Liefs, Joti?
Doe je best om straks als je er klaar voor bent weer te contacten! :-)
Let op, niet te snel teleurgesteld zijn .... Ik ben bijna jaloers op je man: zo'n geweldige vrouw. Zo trouw ! Zo betrouwbaar ! Je raakt mij !
Dank je..
Ik neem even 1 iemand in vertrouwen.. Komt goed.. Hoop ik...
Inderdaad. Neem je tijd. Je wereld staat op z'n kop. We zijn er voor je.
Prima, maar schrijven kan je ook helpen woorden te geven aan wat je bezig houdt. Om een stap verder te komen. Je kunt soms in het hoofd blijven malen.
Kijk maar wat voor jou werkt.
Neem je tijd lieverd! Je kan altijd elk moment je berichtjes plaatsen! Wij zijn er voor je❤️?
Dat lijkt mij heel goed, Neem de tijd, Hier krijg je de ruimte!