Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Scammer Sheikh Hamdan / Fazza

Echt ik ben een romantische idioot. Ik was helemaal verliefd en we belden en videocall gehad maar dat mocht niet want dan kon hij ontvoerd worden. Voor wie niet weet wie hij us: de kroonprins van Dubai. Eeeh had er dan geen lampje moeten gaan branden? Tuurlijk wel en daarom heeft het ook zo lang (maanden) geduurd voordat ik de stekker eruit trok. Ik moest door dezelfde procedures heen als de echtgenotes van zijn vadeR en moest ook dezelfde "processing fees" betalen aan de advocaat van de familie.  Hij was niet echt getrouwd met zijn "vrouw". Zij was de verloofde van zijn overleden broer en de tweeling die nu is geboren is IVF via een surrogaat. Hij wilde geen kinderen met haar maar wel met mij en ik ben te oud voor kinderen, heb ze nooit gehad en mis dat nu. Een hele sophisticated scam met waarschijnlijk een heel team van Fazza's. Echt supernaief en wilde zo graag bij hem zijn. Nu weer verder maar vertrouw niemand meer. Ik neem wel een hond

Bezig met laden...

24 Reacties *

07 maart 2022
ik kan alleen de tip geven begin niet meer aan een buitenlander . wil je een ontmoeten dan kun je beter een persoon tegen het lijf lopen dan via internet
07 maart 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Eens!
21 februari 2022
Nou deze doet wel heel hard zijn best ik ook haha het is om te gieren ik kan heel erg geloofwaardig over komen op de tegenpartij en ik ben slimmer het is een psychologisch spelletje wat hij met vrouwen speelt en geld, en dat vind ik zo laag bij de grond, vandaar dat ik wil zorgen dat diegene plat op zijn bek gaat, er zijn zoveel fake pagina,s van hem ongelooflijk,wat wil hij je toch speciaal laten voelen take An oath haha het is te gek om lost te lopen straks oath in de bajes jah . Groetjes smaatje
21 februari 2022
Leef je uit!! De Fake Fazza waar ik mee te maken heb gehad is echt een professional. Weet ook heel veel van de koninklijke familie. Er zijn er zat die gewoon té slecht zijn in get Engels of gewoon superdoorzichtig waren. Maar ja: toch ingetrapt. Omdat hij zo leuk was, niet omdat ik lid van die familie wilde worden. Allemaal leugens.
21 februari 2022
nou toevallig heb ik hem op de app ik weet dat het fake is maar ik ga in het verhaal mee, ik moet om hem lachen leg een eed af enzo , ik neem dat echt niet serieus, ik vind het erg dat jullie er allemaal zijn ingetuind ik maak die gozer heellemaal gek met zijn mooie verhaaltjes, ik krijg hem wel. Mvg smaatje
07 januari 2022
Ja, bij mij begon het in 2019 dat een Hamdan contact opnam. Ik heb het direct doorgeven bij de gemeente. En politie. Het was vreemd voor mij omdat ik zelf trouwens zoiezo niet van internet date hou en daarnaast had ik visioenen over deze sheikh gehad. Dus ik vond het allemaal wel al direct vreemd. Zodra ik contact kreeg met anti scam, kwamen er juist meer leek wel. En waren ze natuurlijk boos omdat je er niet in mee wilde gaan. Ik heb toen op zijn officiële site geschreven dat ik geen scam wil. Toen stopte het. Maar ik vind het wel raar dat hij liefdesgedichten blijft schrijven op internet. Terwijl hij getrouwd is. Maar ja, misschien is het iets cultureels. En blijven mensen door scam erin trappen dat het gedicht voor hen is. Vreemd fenomeen.
04 juli 2021
ik ben zelf ook opgelicht . ik 3000 euro kwijt en ik heb drie keer vliegtuig betaald en op en dag kreeg ik bericht dat ze in Amsterdam was . ik kreeg 24 mei bericht dat ze problemen had en vertelden dat ze in het ziekenhuis Amsterdam werk UMC . ik ging naar de Beveiliging en vroeg naar Doris Brown 7-9-1989 . ze hebben in de pc een kijk gedaan en kwam niet voor in het bestand en volgens de berichtten zou ze ook opgepakt zijn door de politie in Amsterdam . ik ben deze week naar de politie gegaan in Maastricht op 5 juli vrijdag en de aangiften gedaan en toen kwam ze in het politie systeem ook niet voor . toen heeft een me verteld over Datingfraude . de oplichter probeert nog steeds contact te maken met me maar ik heb hem geblokkeerd . die oplichters zijn zo glad als een aal
04 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik weet het. Ze zijn zo slim en weten je te bespelen. En het doet pijn ... niet alleen financieel. Je verdient zoveel beter!!
05 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Wat een verhaal! Ja, ook mannen worden te grazen genomen! Veel geld kwijt en een gebroken hart. Ik weet hoeveel pijn je voelt en ik hoop dat je een paar fijne mensen om je heen hebt waar je steun van krijgt. Verwerk het in je eigen tempo.
27 juni 2021
Geen zorgen over je bankrekening. Ze kunnen er niet in. Het was voor mij alleen om niet steeds eraan herinnert te worden
27 juni 2021
Eens. Mijn ID was geblacklined (handtekening en BSN) maar het is vooral psychisch lastig om los te laten. Dat iemand je zo weet te bewerlen dat je alles voor hem over hebt. Wat je zegt .. de liefde van je leven.
27 juni 2021
Er is gelukkig genoeg om dankbaar voor te zijn. Mijn familie en echte vrienden dat neemt niemand mij af. Ik heb alles veranderd mijn mobiele nummer mijn bankrekening mijn e-mail adres . Verder alles geblokkeerd en niet meer achterom kijken. Dat geld komt nooit meer terug. Kan mij echt niet voorstellen dat je gelukkig kunt zijn met gestolen geld .
27 juni 2021
Ik ga proberen me op het positieve te richten: ik heb een dak boven mijn hoofd, een goede baan, gezond, lieve mensen om me heen, best wel oke qua looks. Het komt wel goed, alleen nu nog niet. En vertrouwen, tja dat is weg.
27 juni 2021

Als antwoord op door d4d018cbf62f4a…

Ik ben er alleen maar doorheen gekomen vanwege mijn werk en mijn werkgever die me geholpen heeft. Ik ben nog steeds blij dat ik hem in vertrouwen heb genomen. Maar hij was ook degene die zag dat ik zo verliefd was. Ik heb goede en slechte dagen. Een gebroken hart duurt lang om te genezen. Ik heb nu zelf een anti scammer account op Instagram en werk samen met andere groepen. Daar kan ik anderen helpen en waarschuwen. Dat geeft me veel voldoening.
27 juni 2021
Zo herkenbaar.
27 juni 2021
Verdrietig, verraden, opgelicht, stom, boos, zo desperate voor een beetje liefde. Echt kut.
27 juni 2021
Ik ook ...
27 juni 2021
Ik begrijp je helemaal Anele. Ik ben geen domme tante maar er volledig ingetuind. Ze weten je heel goed te bespelen. Deep fake video. Ik kreeg ook een visum voor Dubai. Dat heb ik wel gecheckt bij de autoriteiten daat: fake. Alle andere documenten: ooj fake. Ze zijn heel slim want het lijkt 100% op de echte documenten .. maar zijn het niet. Het is moeilijk te accepteren dat alles wat je hebt gedeeld niet echt is geweest. Knuffels
27 juni 2021
Ja, die magische klik. Ik heb nog steeds flashbacks van onze gesprekken. En hij stuurde love songs en op mijn e-mail liefdesbrieven. Ik heb 6 weken met hem gechat en uiteindelijk wilde hij me voor 550 Euro oplichten. Achteraf was ik liever het geld kwijt dan nu met een gebroken hart verder moet.
27 juni 2021
Dank je wel. Klopt helemaal, we hadden een magische klik (die dus nooit bestaan heeft). Ik vind het nu nog moeilijk maar moet toch door met mijn leven
28 juni 2021

Als antwoord op door d4d018cbf62f4a…

Voor jou heeft de magische klik wel echt bestaan. Dus ook het verlies ervan moet je echt verwerken. Voel je vooral niet dom. Je bent niet de enige die dit is overkomen. Belangrijk is nu dat je vooruit kijkt. Maar geef jezelf wel tijd om het te verwerken. Groeten Sylvia Slachtoffer I ambassadeur
27 juni 2021
Het bekende verhaal en wij zijn allemaal gekwetst en het vertrouwen kwijt. Ik kijk naar morgen en alle leuke dingen in het verschiet. Maar soms denk ik nog aan de gesprekken die we hadden. De grappen en de klik die hadden. Alles gelogen alles bedrog. De pijn is weg en bedenk elke dag dat het leven te mooi is om te laten versjteren door een oplichter
26 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Zeker en vast Saar, ze verdienen het niet dat je treurt, integendeel wees blij dat je van zo'n schurk verlost bent! Maar er zijn wel mooie dingen die gebeuren hoor! Geef de moed niet op en kijk positief naar de toekomst! Veel succes!
27 juni 2021
Heel herkenbaar jouw verhaal. Ik heb ook al veel gehoord over die Fazza op Instagram. Ik weet hoeveel pijn een gebroken hart doet.