Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Mijn onmenselijk leven.

De reden dat ik heel graag contact wilt hebben met lotgenoten dat is praten over mijn verleden van 65 jaar wat nooit meer zal herstellen van mijn trauma`s en depressies.

Ik hoop dat ik mij beter zal voelen door een gesprek met meerdere mensen.

Mijn trauma`s en depressies zijn begonnen toen ik geboren ben, en nu 65 jaar later weet ik dat mijn lichaam zich nooit meer zal herstellen.

Ik hoop dat ik welkom ben in de groep lotgenoten en dat ik mijn verhaal kan doen.

Bezig met laden...

6 Reacties *

03 juni 2021
Ook jij geeft mij hoop Philip
03 juni 2021
Beste Nessie Nee geen 65 jaar maar eerst na 59 jaar heb ik de stilte doorbroken na wat mij is aangedaan. Ik dacht dat het niet meer speelde, dat ik het verwerkt had. Tot het moment dat ik op man af gevraagd werd of ik het had mee gemaakt. Ik beantwoordde dat volmondig. De anderen schrokken heel erg en door hun reactie liet ik het toe dat mij wat ernstigs was toegedaan. Ik werd ziek, kon niet meer denken, sliep slecht en kreeg nachtmerries. Veel hoofdpijn. Worstelde met mijn gevoel, mijn emoties. Mijn lijf gaf aan dat ik dir niet mag en kan negeren. Eerst bevestiging gezocht bij Slachtofferhulp. Eerst dacht ik nog dat ik me aanstelde, te zwaar aan tilde maar bij Slachtofferhulp hielpen ze me snel uit mijn “droom”. Dus professionele hulp gezocht. Dat heeft mij veel opgeleverd! Ik leef weer en geniet volop. Dat wens ik jou ook ook toe. Herken je een beetje in wat ik schrijf of voelt het voor jou heel anders, schrijf het ons.
03 juni 2021
Hallo [~2803] bedankt voor je openheid. Goed dat je ons hebt gevonden. Als je op zoek bent naar professionele hulp verwijs ik je graag door naar de website van Slachtofferhulp: https://www.slachtofferhulp.nl/ Als ik nog iets anders voor je kan betekenen hoor ik het ook graag.
03 juni 2021
Welkom Nessie, ik herken dat gevoel. Delen helpt. Ik ben blij dat je deze site hebt gevonden, net als ik. Weet dat je niet alleen bent met je gevoel en wat je is aangedaan. Warm Welkom. ?
02 juni 2021
Ik weet dat mijn moeder haar problemen had en dat het niet aan mij lag. Ik ben WEL de moeite waard
02 juni 2021
Waarom zo absoluut: NOOIT ???? Ik voelde mij in mijn oeders baarmoeder al niet welkom en mijn geboorte was ellendig.Toch kan ik dat aanvaarden en het geeft mij inzicht in wie ik ben geworden / nu ben