Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Zinloos geweld

Hoihoi,

 

Gisteren ben ik slachtoffer geworden van zinloos geweld.

Ik liep over een parkeervlak met mijn kinderen. Dat ging een autobestuurster niet snel genoeg.

Na woordenwisseling heeft ze haar zoon gebeld. Ik probeerde dit te ontwijken continue, maar ze bleef voor me staan.

Haar zoon kwam.. die heeft me geduwd, geslagen en flinke knietjes gegeven.

Mijn kinderen van 4 en 6 jaar oud zijn intens bang geworden. Ik heb veel pijn en ben erg emotioneel.

Er wordt aangifte gedaan tegen hen. Politie is ter plekke geweest.

Ik voel me een labiel wrak :(

Bezig met laden...

7 Reacties *

24 mei 2021
Omg omg omg, is toch niet normaal dat een wildvreemde er gewoon voor kan zorgen dat jij en je kinderen je niet meer veilig voelen op straat. Het is logisch dat jij en je kinderen nog van slag zijn het is niet niets. Hoop dat de politie deze mafkees aanpakt
04 mei 2021
Hoi Roos, Ik snap je punt! maar als je nu niet voor jezelf kan zorgen laat staan voor een ander jij en je kinderen komen op de eerste plaats ik kan me voorstellen dat je werk daar echt begrip voor heeft en zo niet dan hebben zij pech! Het is een lastige keuze maar alsjeblieft kies voor jezelf. Je bebt al super goed bezig door het van je af te schrijven en hulp te zoeken.
04 mei 2021
Ik werk in de zorg parttime. En de zorg heeft het al zwaar genoeg.. ik ben bang om me af te melden. Het liefste sta ik nooit meer op, maar ik zal mijn kinderen moeten beschermen. Ik vraag de huisarts voor hulp voor de kinderen. Hopelijk kan hij wat aanbieden.
04 mei 2021
Graag gedaan! Ja sommige mensen zijn verot van binnen ! Goed dat je huisarts contact met je opneemt. Voor kinderen heb ik geen idee waar bij je terecht kan misschien dat de ggd je daar bij kan helpen of de huisarts die daar raad mee weet. Hoe moeilijk het is voor te stellen het kont echt wel goed de pijn slijt je moet er mee zien te leven gelukkig is de hulp van nu beter dan vroeger ik heb helaas nooit hulp mee gehad met het verwerken. Wat werk betreft zo ik even laten voor wat het is jij en de kinderen zijn belangerijker dan het werk ! ( weet niet of je in loondienst werk of zelfstandiger ) maar neem alsjeblieft je rust
04 mei 2021
Dank jullie! Waarom zijn mensen zo? De huisarts belt me terug, om iets te krijgen waarvan ik hopelijk wat rustiger word.. Mijn zoon (6jr) zegt alweer, zal ik hem ook gaan slaan etc.. Is er ook slachtofferhulp voor kinderen?? Ik vrees dat dit nooit meer goed komt. Ik moet morgen weer werken.. ik kan niet eens voor mezelf zorgen nu :(
04 mei 2021
Beste Roos, Geen wonder dat je nog van slag bent, want het is toch een hele confronterende en onprettige ervaring die jij met jouw kinderen hebt meegemaakt. Heel goed dat je aangifte gedaan hebt en dat de politie al ter plekke is geweest. Onderschat de gevolgen van deze confrontatie niet en ga naar de huisarts als je je slecht blijft voelen. Die kan je echt verder helpen om erger (PTSS) te voorkomen. Heel veel sterkte, Met vriendelijke groet, Thijs
04 mei 2021
Goedemorgen Roos33, Wat verschrikkelijk wat je hebt meegmaakt en natuurlijk de kindjes! Ik voel helemaal met je mee.en kan het mij helemaal voorstellen dat zij ook behoorlijk van slag zijn. Goed dat je hier meeteen over ben gaat praten via dit platform dat gaat je zeker helpen bij het verwerkingsproces ( ook al voelt dat mischien niet zo) mijn tip is blijf het van je af praten of zoek evt hulp maar ook voor de kindjes Goed dat je aangifte gaat doen en hopenlijk worden ze aangepakt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ook de kindjes. Mvg