Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Cyber crime id fraude hacking smaad laster

Ik word al 15 jaar gehackt op mijn wifi telefoons laptop claud ect. Ze maken fotos via de camera op mijn apparaat en tappen geluid af. Elke telefoon simkaart laptop router word opnieuw gehackt waarschijnlijk doordat zebij me binnenkomen. Er zot vast apparatuur binnen ook nog. Ik heb tien jaar gedaan om erachter te komen dat het hacking was en wie het ongeveer doen. Ik word achtervolgd door autos met verschillende kentekenplaten die niet bij de auto horen. Dat wisselen ze. Ik word bedreigd rn heb 2 x in blijf van me lijf gezeten. Sinds vier jaar een nieuwe stad weer en hier gestetteld met mijn zoon. Alles op orde in ons leven maar het hacken houd maar niet op. Meteen waren we gevonden vier jaar terug. Grote criminelen organisaties hebben ze achter zich. Politie wil mijn telefoon niet uitlezen. Wat kan ik nog doen? Heeft iemand raad om aan bewijs te konen voor aangifte? Ik heb een dossier met namen en telefoonnummers en vele gehackte apparaten. Een prive bureau is tr duur om in te schakelen voor mij. 

Ze beheren mijn apparaat volledig dus ik kan functie en apps niet knschakelen of uit of verwijderen.  Fotos verdwijnen allemaal en alles is fake.

 

 

Iemand een tip? Of ervaring hiermee

Bezig met laden...

5 Reacties *

19 juli 2021
Heel erg bedankt en is zeker persoonlijk en ik ga die site even bekijken dankjewel
12 april 2021
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/identiteitsfraude-voorkomen. Misschien helpen deze tips? Je kan sowieso de camera van telefoon en laptop afschermen met een sticker of schuifje. En als je vpn en dubbele verificatie met telefoon gebruikt, zouden ze je ook niet moeten kunnen hacken. Mogelijk moet je wel software goed laten scannen en bestanden weg laten halen die er niet horen. Klinkt wel als een persoonlijke vendetta, want hackers gaan liever op zoek naar andere slachtoffers (wereldwijd) als het ze moeilijk wordt gemaakt. Dus dan ken je de daders mogelijk wel. Heel veel sterkte. Welpje.
12 april 2021
Wat vreselijk!! En de politie doet niets ? Dat kan toch niet. Hoe is het begonnen? Misschien kun je dat de personen aanwijzen bij de politie. Heel veel sterkte in ieder geval
19 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Nee dit zijn nogal gevaarlijke en machtige mensen en politie doet niets. Ben al twee x via blijf van me lijf geweest maar hun zijn daar meteen ons op te wachten al. Gaat heel ver dit. Grt
12 april 2021
P.s Ook doen ze id fraude zoals in mijn digid gekoppeld staan en komen in mijn huis als ik weg ben. Zetten fotos op sex sites en maken overal op social media nep accounts aan.