Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Lichamelijke herbeleving.

Heden kwaad en boos. Lichamelijk herbeleving. Letterlijk pijn. Space weg op de pijn. Zit hoog in de adrenaline. Zin om de vrouwelijke dader naar de nek te vliegen. Die strot zo te bewerken als ze met mijn peuter/baby vagina en anus heeft gedaan. Wil haar best nog een keer zien in mijn leven, voorwaarde als ik een cactus in haar vagina 1000 keer mag rond draaien op vrijwillige basis. Dan wel op de gewenste diepte. Of ze het overleeft is niet belangrijk, van haar geleerd, ben toch immers een dochter van deze psychopaat. Ga er nog wel een boek over schrijven heb zoveel familie, word je heel moe van. Wil haar nooit meer zien, familie heeft ook de kop dicht te houden, al steunt men mij niet. Dan lezen ze maar lekker mijn boek, rot op. GOED vanmiddag naar de GGZ, gisteren al met mijn vriend gesproken en nog een vriendin van me. Op een gegeven moment put dit uit, dus dan wordt het weer pijnstillers en de Trazodon. Maar dan verwerk ik dus niks. De pijn laat ik tot maximaal komen zodat het niet te ontkennen valt en dat het geheel van misbruik zich volledig aandient. De beelden vormen zich nu bij het gevoel. Langzaamaan komt er draad in de gebeurtenissen. Aanrader het op deze manier te doen, dan blijf ik voor altijd kwaad zodat zij zoals de natuur het bedoeld heeft haar legitieme portie krijgt.,. Ben voor een enigzins natuurlijk verwerking anders mislukt deze.

Bezig met laden...

1 Reactie *

24 januari 2019
Beste Sonja, Heftig, zo heftig dat je het even tempert met pijnstillers en trazodon. Kan niet anders. Heb geduld met jezelf, je vriend en anderen. De pijn is echt en onverteerbaar maar door jou op de manier te verwerken. Je schakelt anderen in die je serieus nemen en je schrijft op deze site. Je bent van start. Blijf schrijven, ik lees wel. Ben lief voor jezelf. Lotgenoot Thomas