Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Opgelucht door whatsapp fraudeur

Ik voel mij rot en zo stupid!!

Ik ben altijd zo oplettend en nu laat ik mezelf gewoon overhalen om veel geld over te maken omdat het voor mijn zoon was .De oplichter deed zich voor als hem!!

Hoop echt dat ik het geld terug krijg, want ben een alleenstaande moeder en heb er zo hard voor gewerkt 

Bezig met laden...

9 Reacties

20 mei 2021 (bewerkt)
Tja ook ik ben erin getrapt! dom natuurlijk maar op dat moment had ik niets door. Het is nu een week geleden. Mijn behoorlijk financieel verlies moet ik accepteren en ik verwacht niet dat ik er iets van terug zie.
Iets anders vind ik veel erger: ik voel mij onzeker en ben mijn vertrouwen kwijtgeraakt in online zaken. Heb mij ook voor verschillende sites afgemeld, uit angst, omdat zij gegevens van mij hebben. Ik slaap er niet van....
20 mei 2021 (bewerkt)
Ach lieverd
Ik begrijp je helemaal.
Je moet er zorg voor dragen dat je niet onzeker wordt . Sterk blijven en er boven gaan staan. Mijn zaak is nog in behandeling en merk wel dat ik nu rustiger ben, dan in het begin..
Ben zelf ook wat wantrouwig geworden, maar laat mij niet klein krijgen..
Take care x
26 april 2021 (bewerkt)
Ik was er ook snel bij maar helaas en ING gaat en wil niets vergoeden, eigen schuld, wel een paar duizend lichter, maar gelukkig ik ben gezond en dat is ook heel wat deze tijd.
Groetjes
26 april 2021 (bewerkt)
Hallo Kaatje, ja, ik heb de helft teruggekregen via de fraude helpdesk van ING. Misschien omdat de fraudeur ook bij ING zat? Zij konden dus gelijk blokkeren.
25 april 2021 (bewerkt)
Hallo Herfst, ik heb gelijk actie ondernomen maar helaas niets teruggekregen. Jij wel. Groetjes
24 april 2021 (bewerkt)
Hoi Globetrotter,
Je hebt toch wel aangifte gedaan en de bank ingelicht? Het is mij ook overkomen, maar als je nog iets van je geld terug wilt zien moet je actie ondernemen hoor!
Sterkte!!
15 april 2021 (bewerkt)
Hoi Globetrotter, als ik je naam zo lees denk ik dat je het geld liever aan een mooie reis had besteed. Kan ik me voorstellen, ook ík had een mooie vakantie kunnen maken van het geld dat ik naar een oplichter heb overgemaakt. Zelfde verhaal als jij, dochter a la minute geld nodig. Je bent kwaad, voelt je het meest domme mens dat er op aarde rondloopt, maar weet: vanuit je liefde voor je kind heb je dit gedaan. Hou daaraan vast en hier, op deze site, lees je dat er meer moeders zijn die er ook heel veel van hun kind houden. Vergeten zul je het nooit, maar de pijn wordt elke week een beetje minder. Deel je verhaal zoveel mogelijk, het heeft mij geholpen bij de verwerking en inmiddels heb ik al van 2 personen gehoord die, omdat ze van mijn domme actie hebben gehoord, er NIET zijn ingetuind. Dat is een schrale, maar wel een kleine troost voor mij!
11 april 2021 (bewerkt)
Vorig jaar ook via whatsapp opgelicht, dochter had meteen geld nodig, ook ik ben erin getrapt. Sterkte meis, maar schaam je aub niet, hoop dat jij je geld wel terug krijgt. ❤️
09 april 2021 (bewerkt)
Ach wat ontzettend lullig nou, logisch dat je je rot voelt, en dat je je stom voelt snap ik ook.. je denkt ie zoon te helpen en dat blijk je opgelicht te zijn. Het is zo intens gemeen! Je vertrouwen wordt zo beschaamd, dat is echt traumatisch. Het lijkt wel of ze er een neus voor hebben om alleenstaande moeders er uit te pikken, ik ben er nl ook zo een. Je voelt je al zo kwetsbaar, blijf godsamme van m’n zuurverdiende geld af! Veel sterkte en voel je maar vooral niet dom ofzo: het is een natuurlijke en prachtige eigenschap om er voor je kinderen te zijn in nood. Raak dat vertrouwen niet kwijt. Er is misbruik van je vertrouwen gemaakt, wees maar vooral boos ipv je te schamen ♥️