Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Simone

Op jonge leeftijd misbruikt 

Bezig met laden...

15 Reacties *

20 februari 2021
Bericht
20 februari 2021
Staat mijn gericht goed hier?
20 februari 2021
Bedankt voor de reacties alles is nieuw hier maar misschien helpt het proces om te verwerken hier
20 februari 2021
Beste Nothing, Je hoeft niks en mag jouw verhaal delen zoals jij wilt. Zoals Jorien aangeeft kan iedereen die lid is van deze groep jouw verhaal lezen en erop reageren. Mijn tip is dus wel om geen namen of details te gebruiken als je anoniem wilt blijven. Iedereen hier heeft een ander verhaal. Ik ben verkracht door mijn ex man en ben ondanks het misbruik nog lang bij hem gebleven, vergoeilijkte alles en gaf mezelf de schuld. Doe wat goed voelt voor jezelf. Soms is het lezen van andermans verhalen en ervaringen al een begin. Liefs, Klavertje 4
20 februari 2021
Mijn grote liefde en levenspartner bleek door haar vader te zijn misbruikt,. Wij trokken naar elkaar en herkenden elkaar, maar alles bleef bedekt, werden wij niet bewust. Ik besef nu mijn ontwikkelingstrauma. Het is zwaar en ik wil vrede en geluk nu. Mijn vrouw is nu bijna twee jaar geleden overleden. Ik heb nog en flinke weg te gaan. We hielden van elkaar....
20 februari 2021
Ik ben niet fysiek, maar emotioneel gebruikt, Mijn moeder kon mij haar liefde niet laten voelen
20 februari 2021
Ik ga een boek schrijven over mijn eigen levensloop, van conceptie tot heden, ben 83 jaar
20 februari 2021

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

Hoe pak je dat aan dan
20 februari 2021

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

[~2461] Ik schrijf van alles op omdat in de nacht de nare en moeilijk te verteren herinneringen komen, en steeds meer groeit inzicht, het is een verwerkingsproces. Langzamerhand merk ik dat er een lijn inzit: dit is mijn leven, mijn weg. Ik hoop dat ik zo leer te aanvaarden en nog een toekomst te hebben. Ik volg ook traumatherapie, en ik merk wel dat ik milder wordt en zelfs af en toe van mijzelf kan houden. Ik heb zo veel gemist.....
20 februari 2021
Iemand ervaring met een boek schrijven? Uitgangspunt is info delen om pedofilie tegen te gaan
20 februari 2021
Rustig aan, neem je tijd. Daar waar je nu je typte: 'op jonge leeftijd misbruikt', dit is zichtbaar in deze groep. Dus mocht je daar nog meer willen delen, voel je welkom. Wellicht fijn om het eerst in Word te typen en de kopiëren en plakken. Doe maar wat voor jou goed voelt. Maar weet dat we er zijn om naar je verhaal te luisteren. Groet, Jorien
20 februari 2021

Als antwoord op door d55ff4dea3bd43…

Momenteel erge chaos pschisch omdat ik nieuw informatie greeg
20 februari 2021
Hoi ben nieuw hier ik weet nog niet hoe t werkt
20 februari 2021
Wat naar voor je, hoe voel je je nu? Mocht je er iets meer over willen delen, je bent welkom met je verhaal. Groet, Jorien
20 februari 2021

Als antwoord op door d55ff4dea3bd43…

Lief