Weet niet wat ik er mee moet doen
Hii ik ben een meisje van veertien en heb gisteren avond iets meegemaakt maar, ik weet niet wat ik er mee aan moet.
ik ben met een paar vriendinnen aan het kamperen en gisteren avond kwamen er een paar jongens langs ze hadden drank mee. Ik wou eerst niet drinken omdat ik wist dat ik niet tegen drank kan. Ik had eerst twee glazen pure widka op en daarna waren ze me steeds nog meer aan het voeren. Ik was moe en ging op m’n luchtbed liggen na een paar minuten kwam er een van de drie jongens bij liggen en begon me te knuffelen , maar ik was zo ver van de wereld dat ik het goed vond. Na ong 10 minuten kwam er een anderen jongen aan en ik zei dat ik wou gaan slapen en ze niks mochten proberen. Ik lag half te slapen toen ze me opeens met z’n tweeen begonnen te zoenen en hun broek uitdeden. Ik was zo ver weg dat toen zn mijn broek en trui uitdeden ik alleen kon zeggen dat ik het niet wou en het koud had. Toen begon het stuk waar ik me eigenlijk echt diep voor schaam dat ik hun niet heb weggeduwd of om hulp heb geroepen. Ze begonnen met hun vingers in me vagina te gaan en me te vingeren een van de twee wou me ook beffen alleen ik schrok daar zo van dat ik weer helemaal wakker werd en hem heb weggeduwd. Toen begonnen ze mn bh uit te doen en mn tepels te kussen en te strelen ik was weer niet helemaal bij mn verstand uit eindelijk hoorde ik ze zeggen dat ze hun piemel er in wouden steken alleen ze geen condoom bij hadden. Uiteindelijk zijn ze weggegaan ik ben blij dat ze niet bij me naar binnen zijn ge gaan maar ik weet niet of ik hier iets tegen kan doen en of ik het wel kan omdat het vrienden van me waren. Ik durf hier met niemand over te praten omdat ik in mijn verleden al een keer verkracht ben en ik toen heel veel gesprekken heb gehad ik heb daar uiteindelijk trauma verwerking voor gehad en dat heeft me heel veel moeite en tranen gekocht om het weer allemaal naar boven te halen omdat ik eerst dacht dat het een droom was. Ik weet echt niet wat ik moet doen en voel me echt heel schuldig tegenover mn vriendinnen en mn vriendje.
3 Reacties
Heel veel sterkte
Ps:de eerste stap heb je al gezet door je verhaal direct hier te delen. Wat dapper!! Ik wens je veel kracht toe!!