Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

1 jaar lang seksueel misbruikt

Ik ben nu een meisje van 17 jaar oud, maar toen ik 13 was ben ik een jaar lang seksueel misbruikt. Ik dacht dat ik een leuke jongen van toen 16 jaar oud had leren kennen hij was lief, leuk, spontaan en gaf me veel complimenten. Na een maand vroeg hij of dat we het officieel zouden maken, ik stemde daar mee in en we hadden officieel een relatie.  Ik was zo blij. Tot ik bij hem thuis kwam voor de allereerste keer. Hij nam me mee naar zijn kamer en dwong me tot seks. Dit wilde ik niet ik was er helemaal nog niet klaar voor. Hij zei dat ik hier niet over mocht praten omdat hij anders tegen mn ouders zou zeggen dat ik naaktfotos van mezelf verspreidde. Ik was bang maar durfde niks te zeggen en het werd alleen maar erger. De seks werd grover en dwong me tot meer. Hij wilde anaal maar ik wilde niet. Hij deed het toch maar ik kon niks zoals altijd ik verstijfde ik schoot in paniek en kon niks meer. Tot ik gilde van de pijn hij werd woest en pakte een liniaal en sloeg me er mee. Hij dreigde dat als ik nog 1 keer zou schreeuwen hij me zou snijden. Ik had pijn zoveel pijn ik kon alleen maar schreeuwen hij pakte zijn zakmes en zette het in mijn been en zei dat ik nu echt moest stoppen ik deed mn best maar ik huilde en kreeg geen lucht meer ik stikte bijna. Hij greep me bij mn keel en ik dacht op dat moment dat ik dood ging. De volgende keren ging het alleen maar verder en verder. Van SM tot anaal van liniaal tot mes... nog steeds wist niemand ervan... toen n jaar later ik was weer bij hem en neukte me terwijl hij een mes op mn keel zette ik schreeuwde het weer uit. Normaal was er niemand thuis tot nu. Zijn moeder was er en kwam naar boven gerent ze werd woest op hem nam me onder haar hoede en zette haar zoon de straat op. Ze belde mijn ouders en vertelde wat er gebeurt was. Mijn ouders kwamen me direct halen. 

Nu zo’n 3/4 jaar later heb ik tot op de dag van vandaag herbelevingen, angst en frustratie. Ik heb PTSS en kom er de rest van mijn leven niet meer vanaf. Ik slaap amper heb nachtmerries, maar het leven gaat door. Ik heb de draad op proberen te pakken en ga ondanks alles wat er is gebeurt en wat er nu nog steeds speelt door met het leven.

ik heb 1 jaar lang therapie gehad maar het heeft niet mogen baten. 

Bezig met laden...

5 Reacties *

13 juni 2019
Hoi Neeltje, Dankjewel! Je bent echt een goed mens! Wat lief❤️ Groetjes Sapje
13 juni 2019
Hoi Sapje, het hoeft ook niet nu, wanneer jij er aan toe bent kun je pas verder met je verwerking. Ik heb ook eerst een andere therapeut gehad waarmee het minder klikte. Achteraf vraag ik me af of ik misschien gewoon nog niet toe was aan de confronterende vragen die ze stelde? Ik weet 't niet. Vanaf het eerste moment dat ik mijn huidige therapeut ontmoette wist ik: Dit kan ik bij jou. Wat een opluchting. Ik hoop echt dat jij, als je er aan toe bent, ook zo iemand kunt vinden. Je bent 't alles waard!!!! Echt! ❤️ Groetjes Neeltje
12 juni 2019
Lieve Neeltje, Mijn therapeut en ik klikte idd niet goed en konden elkaar niet goed begrijpen. Waardoor er soms vooral door mijn woede ook conficten kwamen. Ik heb de moed daardoor opgegeven omdat het vertrouwen van mensen heel erg moeilijk is voor mij durf ik nu de stap niet meer te zetten om therapie te nemen. Dankjewel voor je lieve berichtje! En jij ook heel veel strekte!! Liefs Sapje
12 juni 2019
Lieve Sapje, wat een heftig verhaal. Je geeft aan een jaar therapie te hebben gehad, maar dat het niet heeft mogen baten. Klikte het niet met de therapeut, wat ging er niet goed? Realiseer je ook goed dat een jaar therapie niet lang is bij wat je meegemaakt. Ik volg ondertussen 5 jaar therapie en daar komt misschien nog wel 5 jaar bij. Dit klinkt misschien niet echt helpend, maar er komt een moment dat je naast je therapie ook echt wel weer kunt gaan leven. Je bent het alles waard om goed voor jezelf te zorgen!!!! Het kan echt nog beter worden! Heel veel sterkte!!! Groetjes Neeltje
11 juni 2019
Hallo Sapje, wat een heftig verhaal. Heb je al contact gehad met iemand van ons? Misschien dat zij nog wat voor je kunnen betekenen: https://www.slachtofferhulp.nl/contact/ Veel sterkte! Groetjes, Eva communitymanager