Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Onzekerheid van herstel

Mijn vrouw heeft een fietsongeluk gehad. Zij ligt in coma en er is maar een kleine kans dat ze er levend uitkomt. Ik houd mijzelf nauwelijks op de been en weet niet of ik deze grote onzekerheid en waarschijnlijk zwarte toekomst aankan. Zijn er mensen die dit meemaken of hebben meegemaakt die hierover met mij willen spreken?

Bezig met laden...

10 Reacties *

20 augustus 2021
Hartverscheurend om te lezen. RIP. ❤️
27 juli 2021
Beste JRIII, Wat een naar bericht, ik wens jou en jouw dierbaren heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.
27 juli 2021
Beste, Ik vraag me heel erg af hoe het gaat nu? Ik wens U hoe dan ook veel sterkte !
27 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Beste Emmiiee, dank voor je reactie. Mijn vrouw is op 7 april ten gevolge van het ongeluk overleden. We zijn nu bijna 4 maanden verder en het verlies is nog even groot, misschien wel groter, dan in de eerste weken. Een catastrofe, en het enige dat ik kan doen is veel vrienden om mij heen verzamelen en een ritme in het leven te houden. En dan maar hopen dat het ooit leefbaar wordt.
04 april 2021
tip: neem ook contact op met de VVS. groet, Koen van Venetie
04 april 2021
Beste actievandedag, dank je wel voor je tips, ik heb contact met de huisarts want psychologische hulp zal ik zeker nodig hebben.
03 april 2021
Beste JRIII, ik wens jullie veel wijsheid en hulp toe. Ik zelf heb een ernstig verkeersongeluk gehad lang geleden (1974). Ik heb naast fysiotherapie die ik nog heb veel steun aan psychologische hulp gehad. Als je dat nog niet hebt, zou ik er over denken. Via de huisarts kan dat geregeld worden. Verder denk ik dat de VVS (Vereniging VerkeersSlachtoffers) waar ik al lang lid van ben en ook actief voor ben (het zoeken naar verkeersongelukken waar verdovende middelen een rol hebben gespeeld), een goede hulp kan zijn. Te vinden via: https://verkeersslachtoffers.nl/over-vvs
03 april 2021
Beste JRIII, Praat er in ieder geval met jouw huisarts over. Die kan samen met jou bekijken of er andere hulp of passende ondersteuning voor jou is.
03 april 2021
Hallo Thijs, dank je wel. Het is verschrikkelijk nieuws en ik kan alle tips en gesprekken hierover gebruiken.
03 april 2021
Beste JRill, Ik ben geraakt door wat jij en jouw vrouw mee moeten maken. Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Ik wens jou en jouw dierbaren heel veel sterkte. Met warme groet, Thijs