Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Slachtoffer misbruik als kind

Slachtoffer van ontucht

 

mijn ouders verteld van het misbruik en ze geloven mij niet

Bezig met laden...

6 Reacties *

21 februari 2021
Uit je reactie merk ik dat het je hoog zit. Om teleurstellingen te voorkomen, neem contact op met Slachtofferhulp. Zij kunnen je goed helpen met “je recherche werk”. Zij hebben veel ervaring in dit soort zaken. Zij kunnen dit van je “overnemen” en heb je meer energie over om voor jezelf te zorgen zodat je deze nare ervaring kunt verwerken.
21 februari 2021
Zeg er eens wat meer over, hoe het kan dat jij niet weet wie hij was
21 februari 2021
Ja k ga recherche werk opzetten lijst gemaakt om rondom m’n woonplaats zedenzaken te vergelijken ik weet niet wie hij was
20 februari 2021
Beste Fuck t up Life, Ik kan me helemaal voorstellen dat je deze nick name kiest in jouw situatie. Wat sneu dat je ouders niet geloven of het gesprek niet met je aan gaan of misschien kunnen. Het is iets ernstigs wat je schrijft. Even praktisch. Is het kort geleden neem dan snel contact op met het Centrum Seksueel Geweld. Je kunt ook Slachtoffer bellen om je verhaal te delen en voor advies. De luisterlijn is een alternatief. Allen 24/7 bereikbaar. Blijf er niet mee zitten, zoek hulp en liefst zo snel mogelijk. Is het allemaal een brug te ver, ga dan maandag naar je huisarts, Wil je meer met ons sparren, schrijf ons!
21 februari 2021

Als antwoord op door 33a73443d5994c…

Nee 30 jr geleden
20 februari 2021
uit je, het helpt