1057 Berichten
Ik ben Eva, 15 jaar. En ik heb iets verschrikkelijks meegemaakt een paar weken terug, en ik wou graag me verhaal hier doen.
het begon zo;
Ik leerde een jongen kennen genaamd Ricardo via snapchat, hij chatte me en ik chatte...
Moeder van slachtoffer
Iets minder dan twee jaar geleden kwamen we erachter dat ons dochtertje van destijds 2,5 (bijna 3 jaar) jaar oud, seksueel misbruikt is door een bekende persoon die wij 100% vertrouwden.... Dat is toen per direct gestopt, gelukkig...
Na therapie en houvast in religie nog steeds woede.
Hi,
Ik wil graag met iemand praten die alles al geprobeerd heeft maar nog steeds soms met woede en onbegrip zit ? Ik probeer het leven positief te bekijken maar diep van binnen ben ik nog boos. Niet om het seksueel misbruik zelf...
Lichamelijke herbeleving.
Heden kwaad en boos. Lichamelijk herbeleving. Letterlijk pijn. Space weg op de pijn. Zit hoog in de adrenaline. Zin om de vrouwelijke dader naar de nek te vliegen. Die strot zo te bewerken als ze met mijn peuter/baby vagina en...
Het deed me toch niks!
Het deed me toch niks!
Tot nu ruim een jaar geleden mijn zus mij tijdens een gezellig weekend vroeg of ik op de hoogte
was van seksueel misbruik in de tijd dat ik op kostschool zat. Toen ik ja knikte vroeg ze door, “Heb
jij daar...