1056 Berichten
Op dit forum noem ik mijzelf Marie Curieus. Ik vond en vind dat zelf wel een grappige woordspeling. Er is een groot risico dat dit het enige grappige gedeelte is dat in dit stuk te lezen zal zijn. Ik denk dat ik een redelijk...
Haat van ex-man
Hallo allemaal,
Ik weet niet goed hoe te starten, dus begin gewoon bij wat er speelt.
Mijn ex-man heeft mij meermals verkracht tijdens ons huwelijk. Toen hij uiteindelijk ermee geconfronteerd werd door hulpverlening gaf...
Is dit herkenbaar of normaal?
Ik moest altijd heel alert zijn en vechten in mijn thuissituatie. Altijd elke volwassenen niet vertrouwen en de ergste scenario bedenken.
Tot een best korte tijd geleden werkte ik vooral op stress en woede. Ik kreeg mijn...
Durf te delen
Goedenavond,
Vorige keer heb ik mijzelf al kort voorgesteld en kort omschreven waarom ik hier zit. Ik heb nagedacht en veel gesproken met mijn omgeving en ik merk dat ik mijzelf niet langer wil kwellen. Ik wil mijn verhaal met de...
Mijn keuze
Nadat ik afgelopen woensdag tijdens een tentamen last kreeg van herbelevingsgedachten wat leiden tot een paniekaanval, heb ik een knop doorgehakt. Ik ga minder vakken volgen op mijn school. Dit kan gelukkig op de school waar ik nu...