323 Verhalen
Verhalen
BUNQ account misbruikt voor Marktplaats fraude
OPPASSEN!!!
BUNQ account misbruikt voor Marktplaats fraude
Afgelopen zondag, ben ik via Facebook in contact gekomen met iemand, die beweerde mensen te zoeken voor de klantenservice van BUNQ. Ik had een slapend account bij BUNQ...
Onlinefraude - boilerroom
Wat doe je al je slachtoffer bent geworden van boilerroom? Ik loop figuurlijk tegen een muur aan.
Ik ben voor mij een hoop geld kwijt. Bij telefonisch contact met de plaatselijk politie werd mij al direct gezegd dat er niets mee...
Te goed gelovig...
Dit is de eerste keer dat ik iets deel over mijn ervaring met fraude. Ik schaam mij en ben vooral heel erg boos op mezelf dat ik zo stom heb kunnen zijn om iemand te vertrouwen. Het begon allemaal met een berichtje van een vage...
Appartement "gehuurd" in Rotterdam
Appartement gehuurd in Rotterdam
Via een facebook site voor kamer/huis zoekers in Rotterdam kwam ik een bericht tegen over leuk plekje in Rotterdam. Iets onder de normale huurprijzen maar nog wel acceptabel. Na vele Whatsapp...
Wat zou jij graag terug zien in de community?
We hebben de Slachtofferhulp Community opgericht, omdat we weten dat het fijn kan zijn om in contact te komen met mensen die vergelijkbare ervaringen hebben. Nu we er alweer een tijd mee bezig zijn, willen we graag weten wat we...