323 Verhalen
Verhalen
Facebook/Hangouts
Begin Juni kreeg ik een privébericht op Facebook.Normaal reageer ik niet zo snel,maar omdat hij er goed uitzag ben ik het gesprek aangegaan.Hij kwam uit Amerika en had het bedrijf van zijn overleden vader overgenomen.Na een week...
Voorschotfraude
Ik ben slachtoffer van voorschotfraude. Na alle fraude verhalen gelezen te hebben, word ik alleen maar depressiever. Alleen maar psychische klachten en slapeloze nachten. Wie heeft ervaring met voorschotfraude en wat heb je voor...
Slachtoffer van helpdesk fraude
Ik ben vandaag slachtoffer van spoofing geworden en heb veel geld verloren. Nu achteraf schaam ik mij dood dat ik hier in getrapt ben. Ik hoop dat ik nog iets van mijn geld terug ziet maar voor nu zit ik in spanning . Ik heb de...
Ingebroken in kelderbox
Een tijdje geleden kwam ik in de parkeergarage en zag ik spullen van mij buiten mijn kelderbox staan. Toen ik dichterbij kwam jawel, braaksporen. En toen ik de deur opendeed een grote bende van uit frustratie kapot getrokken dozen...
Help jij mee aan het verbeteren van onze dienstverlening?
Beste leden,
We zijn binnen Slachtofferhulp Nederland actief bezig met het optimaliseren van de website en tools waardoor onze bezoekers nog sneller en beter geholpen kunnen worden. Om dit mogelijk te maken hebben we jouw hulp...