323 Verhalen
Verhalen
Opgelicht via Marktplaats
Koop nooit een ticket over van andere mensen; dat was altijd mijn motto. In een opwelling besloot ik toch mee te willen naar een evenement waar vrienden heen zouden gaan, waar helaas geen kaartjes meer beschikbaar voor waren. Ik...
1 jaar na dato
Gisteren was het precies 1 jaar geleden dat ik slachtoffer werd van WhatsApp fraude. Nog steeds gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Niet te geloven wat een vreselijke impact zo'n gebeurtenis op je leven heeft. Een...
1 jaar na dato
Gisteren was het precies 1 jaar geleden dat ik slachtoffer werd van WhatsApp fraude. Nog steeds gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Niet te geloven wat een vreselijke impact zo'n gebeurtenis op je leven heeft. Een...
De sluier opgelicht, de oorzaken van oplichting en wat eraan te doen.
Als het goedgekeurd wordt door de redactie, wil ik hier de achtergrond van oplichting vertellen, zoals ik deze ontrafelt heb en opgelost voor mijzelf.
Hiermee kan ik iedereen die ooit opgelicht is, helpen om hun oorzaken dat...
Markplaats - Watsapp fraude
Ik heb na een jaar studie mijn studieboeken te koop gezet via marktplaats. Een man contacteerde mij via Watssapp of hij een boek van mij mocht kopen. Ik ging akkoord, hij wilde het geld overmaken. De volgende dag reageerde hij met...