323 Verhalen
Verhalen
Geldezel en daders gepakt!
Alweer twee jaar geleden werd ik slachtoffer van Whatsapp fraude door middel van zogenaamde appjes van mijn "dochter". Inmiddels is het fenomeen Whatsapp fraude overal in de media geweest, maar ik had er toen nog nooit van gehoord...
Onbegrip in je omgeving na fraude
Als slachtoffer van (online) fraude kun je stuiten op onbegrip in je omgeving. Misschien zijn er mensen die vinden dat het je eigen schuld is, dat je beter op had moeten letten. Het gevoel niet serieus te worden genomen en een...
Marktplaats
Thuis aan het opruimen geweest. Veel dingen weggegooid, andere naar de tweede handswinkel gebracht en een doos bewaard met spullen die ik dacht nog wel te kunnen verkopen via Marktplaats. Ik had alle spullen op Marktplaats gezet (...
Fraude / Geldezel
Goedemorgen/ middag/ avond,
ik ben hellaas slachtoffer geworden van fraude doormiddel van de bekende term geldezel.
Dit omdat een bepaald persoon mij een bepaald bedrag had beloofd. Ik dat op dat moment heel aantrekkelijk...
Wat rest is pijn, woede en onmacht
Mijn verhaal zoals opgesteld in de politie aangifte.
Op dinsdag 11 mei 2021, omstreeks 11:54 ben ik via Facebook messenger in contact gekomen met een vrouw. Al snel vroeg ze me om over te schakelen naar Whatsapp en gaf me haar...