323 Verhalen
Verhalen
Een geldezel zijn…
Ik wil graag mijn verhaal delen omdat ik merk dat een ‘geldezel’ vaak als boosdoener word gezien. Dit kan ik enigzins zeker begrijpen, want het geld die jij kwijt bent komt op zijn/haar rekening terecht. Maar niets is wat het...
Geld kwijt en dreigementen
Hoi, uit stommigheid geloofde ik dat na een betaling ik op date mocht met een dame. Nu was dat zogenaamd niet genoeg. Na lange tijd veel berichten sturen en van discussies naar leuke gesprekken is er de knoop doorgehakt omdat ik...
Id fraude?!?
Ik weet niet of dit de Juiste Plek is om mijn verhaal te delen maar weet even niet waar ik t zoeken moet ... Ik vermoed sterk dat er id fraude is en voel me niet op m'n gemak
Te goedgelovig
Ik heb echt de meest vreselijke en stomste fout van mijn leven gemaakt: ik heb me laten oplichten en wel, en dat is het allerergste, door mijn eigen schuld en goedgelovigheid.
Ik probeerde via facebook een rieten dienblad te...
Phishing op Facebook Marketplace
Gisteren heb ik mijn item ( een tas ) geüpload om te verkopen op Facebook Marketplace 15 minuten later ongeveer 8 Facebook-accounts hebben me een bericht gestuurd willen mij tas kopen met een verschillende manier van betalen, met...