323 Verhalen
Verhalen
BSN fraud - what now?
I will not get into details as my story is similar with the other stories I've seen around here. My case matches perfectly with the one described here https://www.fraudehelpdesk.nl/alert/engels-telefoontje-namens-dutch-supreme...
Oplichting dmv inleg Crypto platform
Heden ben ik opgelicht door een bedrag van 240 euro over te maken tbv een handelsplatform voor Crypto's.
Bedrag is met IDEAL overgemaakt naar een Rabo rekening tnv Zurexa Ltd
Zijn er anderen die hier ook het slachtoffer van zijn...
“BSN” fraude
Gisteren werd ik gebeld door “ de politie van Amsterdam” met de verontrustende melding dat mijn BSN nummer werd gebruikt door criminelen die money laundry deden en drugstransacties. Alles wees in mijn richting en om mijn onschuld...
Crypto fraude/scam
Door de financiele situatie ben ik begonnen aan crypto, we hebben een moeilijke tijd achter de rug met drie kinderen erbij, ik heb het laatste inkomen wat we als vakantiegeld zouden gebruiken na 10 jaar erin geinvesteerd. Ik ben...
Ik voel me stom dat ik erin ben getrapt
Het was moeilijk om te beginnen aan mijn verhaal maar nu ik verhalen van andere las voel ik toch dat ik de mijne wil delen. Ik zit met zoveel gevoelens. Ik voel me zo stom dat ik erin getrapt ben. Maar ook dat ik mensen niet meer...