321 Verhalen
Verhalen
stomstomstom
Nooit gedacht dat ik erin zou trappen. Mijn dochter is in India en app te met het bekende mobiel stuk verhaal en een betaling die zsm moest worden gedaan. Morgen zou het bedrag nl hoger uitvallen @! erin getuind. 1950 €...
Fraude
Ik verwachte een belangrijk telefoontje dus toen de bank belde tja toen was ik de klos . Het leek zo echt ( te goed van vertouwen.) Heb aow dus kan net rond komen. Schuld door het verleden uw geen inkomen. Nu nog zitten ze me op...
Id fraude
8 augustus 2022
Helaas, geloof ik mensen te snel. Dit heeft mij problemen gekost. Ik ben een vrouw van 22 jaar chronisch ziek en ik was opzoek naar een baan. Ik kwam folder werk tegen op Facebook en zocht het op internet en daar...
Verliefd verloofd en bedrogen
Ik heb altijd geleerd mij nooit in te laten met de verkeerde mensen, toch ging het vorig jaar February helemaal mis.
Ik zat heel slecht in mijn vel thuis met mijn man en kind ging het niet lekker, en op dat moment meld zich...
Mogelijkheid tot mee procederen tegen Binance
Deze informatie is alleen bestemd voor de leden van de groep ‘Voor slachtoffers van online fraude’
In de verhalen die onlangs geplaatst zijn bespeur ik een toename van de behoefte om actie te ondernemen tegen de oplichters...