321 Verhalen
Verhalen
Malafide bewindvoerder
Ik ben slachtoffer geworden van een malafide bewindvoerder. Het heeft me 2 rechtzaken gekost om onder hem uit te komen. In de slechtste tijd had ik mezelf bijna van m’n leven beroofd omdat ik geen uitzicht meer zag. Uiteindelijk...
zgn STORING bij ING overboeking
op 20 JUNI is er een lening terug overgemaakt, maar is nooit bij mij binnen! ING erkent AFschrijving EN zgn STORING (ONCONTROLEERBAAR) en beloofde hun (betaalde bemiddeling) TERUG te betalen by VERZENDER, niet gezien!
Veroorzaakt...
Phising
Ik ben slachtoffer geweest van phising. Een zogenaamde Rabobankmedewerker belde via een privénummer. Hij zei dat er €1800 van mijn rekening is geboekt door iemand die op mijn naam 2 rekeningen heeft geopend, een via de Bunq en een...
Slachtofferhulp maakt het verschil
Na te zijn opgelicht en veel geld te zijn kwijtgeraakt, lees het verhaal hier, kwam ik in het proces van 'opstaan' de stichting Slachtofferhulp Nederland tegen. De stichting was al genoemd door de politie, maar op dat moment zit...
Boilerroom fraude
Ook ik ben getrapt in de mooie verhalen van je zogenaamde accountmanagers. Begonnen met €250 en stom genoeg bij 2 verschillende instellingen omdat je in het begin gek gebeld wordt door de diverse zogenaamde beleggers/brokers. Je...