316 Verhalen
Verhalen
Wat ik nu weer meemaak !!
De meesten die mijn verhaal kennen weten dat ik ondertussen achter de foto's en naam van mijn zogenaamde online vriendje ben aan gegaan. De fotos waren overduidelijk. De naam kom je ook veelvuldig tegen alleen viel deze mij op...
lotgenoot en sinds kort ambassadeur
Mijn naam is Rileen Noordermeer en ik ben 60 jaar, hoogopgeleid en positief ingesteld. Zeven jaar geleden ging ik scheiden na 31 jaar en toen werd mijn leven op z'n kop gezet door een leuke Amerikaan, die ik op een (hele foute)...
Fitbit
Ik heb iemand leren kennen in de Fitbit app. Hij had me toegevoegd in zijn account.hij stuurde me privé berichten algauw. Zatten we bij elkaar op WhatsApp hij noemde zich Graham Edison Uit Houston en is civil engineering. Hij...
Gedupeerden van misleidende datingwebsites krijgen miljoenen euro's schadevergoeding
Onlangs publiceerde Opgelicht!? dit artikel over datingfraude.
Mensen die met nepprofielen zijn misleid op bepaalde datingsites krijgen hun geld terug. Dat heeft toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) afgesproken...
Nog meer Datingfraude
Naar aanleiding van een paar telefoontjes vanmiddag met oa Fraudehelpdesk en slachtofferhulp ben ik net lid geworden van deze groep. Ook ik ben slachtoffer geworden van dating fraude. Het begon gisteren na een telefoontje van mijn...