Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Deel jouw verhaal

Hallo lieve mensen,

 

Ik ben voor mijn opleiding bezig met een opdracht waarbij ik de mentale gevolgen van victim blaming bij slachtoffers van seksueel misbruik/seksuele intimidatie onder de aandacht wil brengen. Ik ben zelf slachtoffer geweest van aanranding, maar ik wil graag in contact komen met andere slachtoffers die te maken hebben (gehad) met victim blaming. Ik zou graag een aantal vragen willen stellen. Dit kan via social media, email, Teams, live, etc. Waar je je prettig bij voelt. Als je je niet prettig voelt om je naam te geven, blijf je uiteraard anoniem. Ik wil me graag verdiepen in jullie verhalen en emoties, zodat ik deze zo goed mogelijk over kan brengen. Als je geïnteresseerd bent om model te staan voor een paar foto's die op een expositie komen te staan, laat mij dit ook weten! Ik zal me vereerd voelen om jouw verhaal te mogen vertalen naar beeld. 

 

Veel liefs en sterkte,

Zalua

 

Contact

Email: zaluaofficial@gmail.com

Instagram: @za.tl

Twitter: @zaluatulizeo

LinkedIn: Zalua Tulizeo

Bezig met laden...

9 Reacties *

21 september 2022
Hallo Zalua, Ik wil hier wel graag aan meewerken. Sterk van je om dit onderwerp ter sprake te brengen. Vr. gr. Chamilla.
Standaard profielafbeelding
Mo
18 september 2022
Hoi Zalua, Welke opleiding doe je eigenlijk? Welke school/opleidingsinstituut? Wat is het doel van je opdracht en waar zal het eindverslag gepubliceerd worden? Alleen met deze antwoorden kan ik overwegen of ik wil meedoen.
18 september 2022

Als antwoord op door 42b2ef4b609142…

Hoi! Fijn dat je contact opneemt. Ik ben een tweedejaars Communication & Multimedia Design student aan de Hogeschool Utrecht. Het doel is om bewustzijn te creëren bij het publiek wat langskomt op mijn expositie. Deze zal live zijn en dus niet openbaar worden gepubliceerd op social media (tenzij ik hiervoor toestemming heb van de slachtoffers). Hier zullen een reeks foto's hangen van slachtoffers die te maken hebben met victim blaming. Om de emoties zo goed mogelijk naar beeld te vertalen heb ik een questionnaire opgesteld met een aantal vragen die mijn blik kunnen verbreden. Niks is verplicht en de keuze om alleen de questionnaire/alleen de foto's/allebei (niet) te doen is vrij. Anoniem je verhaal doen is ook geen probleem! Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
18 september 2022
Het zou fijn zijn als er hier meer aandacht aan besteed word Veel slachtoffers hebben hier mee te maken Ik heb je een mail gestuurd
18 september 2022
Ik zou wel willen meewerken
18 september 2022

Als antwoord op door 0294b53bcf444f…

Hoi! Wat stoer dat je je verhaal wilt delen. Wil je me laten weten op welke manier je dit zou willen doen?
18 september 2022
Ik stuur je een mail.
18 september 2022
Ik wil wel meewerken
18 september 2022

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Wat tof dat je dat wil doen! Wil je aangeven op welke manier je contact wil hebben? Ik pas me aan aan jou!