Laatste stuiptrekkingen van een crimineel circus
Hoi iedereen,
Ik ben gisteren en vandaag druk in de weer geweest om de laatste gegevens van mijn oude- naar mijn nieuwe mobiel over te zetten met de hand. Via Bluetooth vertrouw ik het niet meer in dit geval.
Vanmorgen vroeg belde er iemand uit Spanje en die bleef zwijgen, dus direct de verbinding verbroken en gemeld als scamming.Van middag was ik er eigenlijk niet helemaal bij met mijn gedachten en nam ik toch weer op toen mijn oude mobiel overging. Het nummer bekeken voor dat ik opnam en er stond geen +31 voor.
Jullie kunnen het al raden ik hoor de voor mij bekende stem van Michael, die zegt Hi Paul, how are you. Mijn criminele oplichter was weer eens actief. Ik heb echt zo snel als mogelijk dat ding uitgedrukt en er verscheen direct een sms-bericht, dat ik een knettergekke reactie gaf. Helaas voor hem kon ik er wel de humor van in zien. Via whatsapp lukt het hem niet meer, dus nu zo. Dit was het laatste zetje wat ik nodig had om er spoed achter te zetten.
Ben in de auto gesprongen en direct naar een KPN winkel om de hoek gereden, zodat zij mij snel konden helpen met het verwijderen van de simkaart. Nu heb ik die mobiel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en kan ik er alleen nog maar mee fotograferen.
Alle banden met de criminelen zijn definitief verbroken en eerlijk gezegd heb ik daar wel een tevreden gevoel over.
Rest mij morgen nog het mobiele abonnement op te zeggen en dan is het definitief voorbij hoop ik.
Misschien volgt er nog identiteitsfraude, maar daar heb ik van kom maar op met jullie bewijzen. Ik heb de mijne en helaas zijn dat de nieuwste.
4 Reacties