Wederom een scamming aan mijn broek. Gmailadres direct verwijderd.
Hallo iedereen, ik heb helaas weer schijnbaar mij ingeschreven op één of andere duistere website Crunchbase. Alleen dat heb ik niet gedaan, ik kreeg het bericht bedank voor uw aanmelding. Heel creapy dit alles. Ik heb vandaag (04-11-2024) Crunchbase aangemeld bij de app Politie®FraudeScanner en daar hadden zij geen aanleiding om deze website als verdacht/corrupt te zien. Bij het aanmelden van Fin2ai gingen daar wel alle vlaggen op rood, maar dat was bij hen al bekend.
De criminelen hebben mijn gegevens dus door verkocht/gegeven aan derden met dit als resultaat. Weet het even niet meer… alleen heb ik nu per direct op mijn oude telefoon ook het gmailadres verwijderd met alles erop en eraan waar de criminelen gegevens van hadden. Dat gmailadres bestaat niet meer. Nu nog Google benaderen over het feit dat er met dat account fraude is gepleegd.
Heb nu ook definitief de apps N26, Cryto.com en Fin2ai per direct verwijderd. Weinig staat mij nog in de weg om de oude mobiel te vernietigen.
Die gene die mij niet meer kan bereiken, bereiken mij wel op een andere manier of anders maar niet. Weer heeft mijn zelfvertrouwen een knauw gekregen. Maar ik blijf strijdlustig en oplossingsgericht bezig, het is denk ik één van de vele manieren om er weer bovenop te komen.
18 Reacties