Duitse bank N26 account aan het afsluiten en uiteindelijk gelukt.
Ik ben de procedure gestart om mijn account bij de Duitse bank N26 af te sluiten. Vindt het raar dat zij er 14 dagen over doen om dit voor elkaar te krijgen. Een bankrekening openen kan binnen één minuut, deze afsluiten kost schijnbaar meer tijd. Het zal mijn achterdocht wel weer zijn, maar ik vertrouw die jongens totaal niet. Als dit achter de rug is flikker ik die app er af en is de reeks doorbroken. Moet ik alleen die Maltese bankrekening nog dicht krijgen, daar staat geloof ik nog €0,79 op. Van mij uit kunnen ze erin stikken. Cryto.com wordt dan ook verwijderd en de mobiel hou ik nog even aan om van alles te veranderen en met de hand in mijn nieuwe mobiel te zetten. Vernietiging volgt dan direct. (heb een vriendje met een shovel, die druk hem wel even fijn in elkaar voor mij.)
Net nog gecontroleerd of ik toch niet mijn creditcardgegevens aan die lui heb gegeven. Volgens de gegevens niet.
Gek eigenlijk ik herinner mij de eerste dagén van de fraude eigenlijk nauwelijks, werd begeleid door ene Vance L. Het lijkt wel of er een soort mist in mijn geheugen zit. Lijkt erg op het vermijden van gedachten. (vermijdingsgedrag) Die mij door het proces heen begeleide om tot een tradingsaccount te komen op Fin2ai.com.
Daarna kwam die adviseur Michael op de proppen en gingen de poppen aan het dansen…. De rest van het verhaal staat is op 29 oktober al eerder beschreven.
Voel mij niet meer zo alleen in deze misère. Gedeelde smart is halve smart. Heb enorm veel steun aan deze community.
Aanvulling 31-10-2024 Denk dat de andere kant (criminaliteit) nu wel door krijgt dat ik serieus er mee aan de slag ben om het contact definitief te weren cq onmogelijk te maken. Nieuwste whatsapp waarin Michael zich meldt met een nieuw mobiel nummer heb ik verwijderd. Hij vroeg daarin toegang tot mijn contacten. Wat ik natuurlijk niet heb toegelaten. Laatste en eerste whatsapp van hem hou ik nog even open en wanneer van mijn kant het niet meer bruikbaar is, dan is het einde oefening.
Aanvulling 01-11-2024 heb net van de Duitse bank N26 een bericht gekregen dat mijn account en dus rekeningnummer is opgeheven. Happy en blij dat deze stap is genomen en gelukt.
Aanvulling 02-11-2024 ik heb op mijn oude mobiele telefoon ook het laatste whatsapp contact met mijn oplichter “Michael” verwijderd. Ik ben op mijn nieuwe telefoon met een nieuw nummer niet meer benaderbaar voor hen.
Verder geprobeerd de bank op Malta te benaderen, maar die geven niet thuis. Wordt nog een hele dobber om dat voor elkaar te krijgen. Maar zoals altijd het gezegde is: de aanhouder wint.
Aanvulling 03-11-2024 Vandaag weer e-mail van de bank dát zij vreemde afboekingen hadden geconstateerd. Mogelijk weer fraude. Ik mijn hele en hebben en houwen binnenste buiten gekeerd, maar niets kunnen ontdekken. Ga maandag wel weer in de telefoon klimmen om te kijken waarin zij nu de fraude weer constateren. Kom ik eindelijk misschien in ietsje beter vaarwater, komt die malije bank weer met zo’n e-mail.
Nieuwste aanvulling voor vandaag. Ik heb net alle apps van die oude gsm verwijderd en kan dus weinig meer doen aan die Maltese bankconstructie. Heb daar wel nog wat informatie van wat alleen binnen de community is en wordt gedeeld.
12 Reacties
Hartelijk bedankt voor het een hart onder de riem steken. Ik zie een overeenkomst met wat jou is overkomen. Is dit een verschrijving?
Ik kom als ik naar mijn situatie kijk uit bij: OpenPayd Financial Services, Malta LTD.
Raar Spinoza bij jou, Spinola bij mij. Het is voor mij gewoon te toevallig dat alles via Malta loopt en het adres één letter verschilt in onze beide oplichtingszaken. Dit moeten dezelfde criminelen zijn. Elke andere criminele organisatie had een ander adres opgegeven, maar niet wat dusdanig op elkaar lijkt dat je wat wij nu weten het onderling kunnen gaan vergelijken en ontrafelen. Al is het alleen maar voor de gemoedsrust.
Komt er nog een gedachte in mij op, doen zij dit expres, de verschillen zijn dusdanig klein dat je er normaal niet op let. Ik heb de neiging tot het antwoord geven van JA.
Ik dank je voor het delen van de gegevens, het is een herkenning die weer pijn doet.
Maar is waarschijnlijk een schuiladres iedereen kan gewoon zijn adres overal zetten . Maar ik kan het ook nog steeds niet van mij afzetten .
Via mijn onbetrouwbare mobiel de website geprobeerd te benaderen, maar dan vindt ik bot, de website is onbereikbaar. Helaas zijn wij dat nu wel gewend bij deze personen.
Ik gebruik Google maps en google Earth om te zoeken en de omgeving te bekijken.
PanLegis is a leading European provider of company formation services and are experts in Company Law. PanLegis offers safe, efficient and low cost incorporations of companies across Europe. As trans-national business and trade is increasing rapidly, the need for cross-border company formations and legal services increases. PanLegis tailors solutions to suit all sizes of businesses - from the startup entrepreneur to large international corporations.
Nederlandse vertaling: PanLegis is een toonaangevende Europese leverancier van bedrijfsoprichtingsdiensten en is expert in vennootschapsrecht. PanLegis biedt veilige, efficiënte en goedkope oprichtingen van bedrijven in heel Europa. Omdat transnationale handel en zakendoen snel toenemen, neemt de behoefte aan grensoverschrijdende bedrijfsoprichtingen en juridische diensten toe. PanLegis biedt oplossingen op maat voor alle soorten bedrijven - van de startende ondernemer tot grote internationale ondernemingen.
De zoektocht gaat verder…. Zij wérken met een voor mij onbekende cloud, “Cloudflare”, deze beschermt de website. Misschien via die oude mobiel maar eens een belletje die kant op laten gaan en voorzichtig wat vragen stellen. 11.25 uur Erg slechte reviews gevonden op Google 2,1 van 5. Komt inderdaad weer neer op fraude. Recencies op TrustPilot is het 2.8 van de 5. Bedrijf wordt vooral aangesproken voor een ondoorgrondelijke werkwijze wat de klanten erg veel geld kost. Misschien ook een mailtje er aan wagen. Verwacht er niets van.
/verkocht aan een volgend spooky website. Deze website is genaamd: crunchbase. Snap niet hoe en wat ik nu weer aan mijn broek heb.
Wat ik wel merk is door te reageren en stukjes te beantwoorden ik een beter overzicht op mijn normale leven weer terug krijg. Vergeten zal ik deze exercitie in crypto’s helaas nooit meer. Als het mijn dagelijkse leven niet meer zo enorm beïnvloed vindt ik het prima.
Ik ga er vanuit dat je zelfvertrouwen op den duur gewoon weer terugkomt. Als de supermarkt nu echt een obstakel wordt is het misschien slim om naar de manager te vragen en deze het in een privéruimte uit te leggen. Voorkomt vreemde gezichten van het winkelpersoneel en van de overige passanten je niet zo veel aantrekken. Ik hoop dat dit je duwtje in de goede richting geeft.