Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Duitse bank N26 account aan het afsluiten

Ik ben de procedure gestart om mijn account bij de Duitse bank N26 af te sluiten. Vindt het raar dat zij er 14 dagen over doen om dit voor elkaar te krijgen. Een bankrekening openen kan binnen één minuut, deze afsluiten kost schijnbaar meer tijd. Het zal mijn achterdocht wel weer zijn, maar ik vertrouw die jongens totaal niet. Als dit achter de rug is flikker ik die app er af en is de reeks doorbroken. Moet ik alleen die Maltese bankrekening nog dicht krijgen, daar staat geloof ik nog €0,79 op. Van mij uit kunnen ze erin stikken. Cryto.com wordt dan ook verwijderd en de mobiel hou ik nog even aan om van alles te veranderen en met de hand in mijn nieuwe mobiel te zetten. Vernietiging volgt dan direct. (heb een vriendje met een shovel, die druk hem wel even fijn in elkaar voor mij.)

Net nog gecontroleerd of ik toch niet mijn creditcardgegevens aan die lui heb gegeven. Volgens de gegevens niet. 

Gek eigenlijk ik herinner mij de eerste dagén van de fraude eigenlijk nauwelijks, werd begeleid door ene Vance L. Het lijkt wel of er een soort mist in mijn geheugen zit. Lijkt erg op het vermijden van gedachten. (vermijdingsgedrag) Die mij door het proces heen begeleide om tot een tradingsaccount te komen op Fin2ai.com.

Daarna kwam die adviseur Michael op de proppen en gingen de poppen aan het dansen…. De rest van het verhaal staat is op 29 oktober al eerder beschreven.

Voel mij niet meer zo alleen in deze misère. Gedeelde smart is halve smart. Heb enorm veel steun aan deze community.

Aanvulling 31-10-2024 Denk dat de andere kant (criminaliteit) nu wel door krijgt dat ik serieus er mee aan de slag ben om het contact definitief te weren cq onmogelijk te maken. Nieuwste whatsapp waarin Michael zich meldt met een nieuw mobiel nummer heb ik verwijderd. Hij vroeg daarin toegang tot mijn contacten. Wat ik natuurlijk niet heb toegelaten. Laatste en eerste whatsapp van hem hou ik nog even open en wanneer van mijn kanthet niet meer bruikbaar is, dan is het einde oefening.

Bezig met laden...

1 Reactie

31 oktober 2024
Wat een lef van die zg Vance om om jouw contacten vragen, bizar! Je bent wel lekker radicaal bezig met opruimen. Heel goed. Ik zag dat mijn chat op Telegram (die ik speciaal voor Kevin had geïnstalleerd) door hem is gewist. Gelukkig had ik er een backup van. Wat betreft N26: daar staat nog €10,- op bij mij. Ik weet dat als ik daar niet aan verdere betaling voldoe, dan wordt mijn rekening opgeheven. Lijkt me een goed plan. Ik laat dat nog even staan zodat de politie kan zien hoe het geld is weggesluisd. Fijn dat je veel aan deze groep hebt. Dat geldt ook voor mij.