Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Tips voor en door helpers

zoon en webcamgirl

mijn zoon van 23 heeft kennis aan een webcamgirl uit colombia, hij maakt via een site gebruik van haar diensten, maar dit loopt aardig op tot soms wel € 600 per dag. ik kan dit zioen omdat ik de machtiging heb van zijn bank. ik dacht eerst dat ie verslaafd was aan webcam sex. maar hij had ook kennis aan een meisje in colombia en wil daar ook naar toe. maar hij is niet helemaal eerlijk geweest betreft dit meisje, hij zei dat ie haar via tinder had ontmoet daar twijfelde ik wel aan? hij zit elke avond tot laat in de nacht met haar te chatten terwijl hij er elke ochtend vroeg uit moet. nu ben ik erachter gekomen via mij jongere zoon dat ze een webcamgirl is en dat hij met haar prive gaat ofzo , en daardoor ze geld verdient. ik wil hem hier mee gaan confronteren want al zijn spaargeld en ze salaris gaan op deze manier die kant op, en ik moet er niet aan denken dat ie naar colombie toegaat. dit is in het kort even het verhaal ;-( 

Bezig met laden...

1 Reactie *

24 juni 2022
Hoi mayon-50, Ik kan mij voorstellen dat je hier iets mee wilt doen. Als ik je verhaal zo lees gun jij je zoon alle liefde van de wereld. Maar ook wijsheid! Zoals grip houden op zijn spaarrekening die leeg loopt omdat hij tot laat chat. Ik begrijp dat je hem hiermee wilt confronteren. Heb je voor jezelf kunnen bedenken hoe je dat wil doen? Wat jouw de beste manier lijkt? Het kan natuurlijk als een inbreuk op zijn privacy voelen. Ook omdat zijn broertje op de hoogte is. Terwijl je het juist met de beste intenties doet. Dapper van je, dat je je verhaal hier wilt delen. Je wilt het beste voor je kind en dat kan veel stress opleveren. Goed dat je er over praat! We zijn er voor je! Liefs, Ro